Basketbal op YouTube – succesmodellen voor content – waar houdt de community van?!

Basketbal op YouTube – Videomarketing betekent: altijd nieuwe ideeën leveren! Hier is een tip voor jonge social media-managers: leer van degenen “die het gemaakt hebben”! In het algoritme van YouTube betekent dit: klikken. Als je veel kliks hebt, heb je goede inhoud, of die nu grappig, grof, emotioneel of gewoon teamgeest is. De spannendste basketbalwedstrijden, de oudste en jongste basketbalspelers en -legendes, of succesvolle voetbal- of voetbalvideo ‘s. Nog maar tien of vijftien jaar geleden moesten dure marktonderzoeksinstituten worden ingeschakeld om uit te vinden wat “goed werkt” en wat niet. 1.000 mensen werden gebeld, 20 vragen werden gesteld en aan het eind was er een resultaat. Vandaag volstaat een blik op YouTube om te zien wat de grootste hypes teweegbrengt. Meer evergreens en succesmodellen: YouTube Evergreens.

Basketbal Duel: Peter Parker vs Flash

Grote basketbal strijd

Social Media Marketing Bureau voor Basketbal

Het is niet alleen sportief op YouTube zelf, maar ook als je als bedrijf aan marketing op YouTube wilt doen! Wist je dat? Elke minuut wordt 100 uur videomateriaal geüpload, gedurende 24 uur per dag, wereldwijd. Als je bedenkt dat een gemiddelde video misschien maar één tot twee minuten speeltijd heeft, is dat een ongelooflijke hoeveelheid nieuwe inhoud (en concurrentie)! Daarom is het belangrijk om het algoritme achter de sociale app te kennen om (als bedrijf) effectief te kunnen werken op YouTube. Lees hier meer over onze

De langste basketbal dunks

De 10 beste NBA momenten

Oma speelt basketbal in het park

Meest bekwame basketbalkind

Michael Jordan toespraak

Kobe Bryant Basketbal Film

Top 10 mandschoten van het laatste decennium

100 beste basketbalwedstrijden van de NBA

Beroemdheden op YouTube: Inhoud Evergreens

Inhoud evergreens! Leren van de meest populaire video’s (meest geklikte inhoud). Ga door:

Voetbal op YouTube – meest bekeken video’s aller tijden

Voetbal – Het is een miljardenmarkt en jonge social media-managers zijn voortdurend op zoek naar nieuwe, creatieve ideeën. Van een simpele Instagram post tot een uitgebreide YouTube documentaire. Maar waar komen de ideeën vandaan? Een eenvoudige manier: recepten voor succes. De beste voetbal trucs, de grootste voetbal mislukkingen en de beste voetballers wereldwijd.

Voetbal op YouTube: Leren van de besten

Voetbal – Voetbalcompetities, emotionele verhalen en training – geen andere “wereld” boeit mensen zo als sport. In de sportwereld zijn er veel spelers die geld willen verdienen, van online jerseywinkels tot de voorverkoop van tickets. Iedereen is op zoek naar creatieve ideeën, maar waar haal je die vandaan? Misschien helpt een kleine pauze op YouTube en een blik op de populairste voetbalvideo’s.

Concepten & Ideeën: Leren van succesvolle video’s

In deze lijst vindt u nog meer sectoren en onderwerpen, met de meest succesvolle inhoud ooit.