Voetbal op YouTube – Leer van de beste – Evergreens!
Voetbalcompetities, emotionele verhalen en training – geen andere “wereld” fascineert mensen zo als sport. In de sportwereld zijn er veel spelers die geld willen verdienen, van online jerseywinkels tot de voorverkoop van tickets. Of het nu voetbal, basketbal of voetbal is, ze fascineren de toeschouwers allemaal met emoties. Ze zijn allemaal op zoek naar creatieve ideeën, maar waar haal je die vandaan? Leer van de besten! Of de meest geklikte inhoud. Bent u op zoek naar creatieve ideeën voor uw marketingconcept? Misschien helpt een kleine pauze op YouTube en een blik op de populairste voetbalvideo’s (evergreens). Wat heeft de afgelopen meer dan 10 jaar bijzonder goed gewerkt? Hier vind je de beste en meest geklikte voetbalvideo’s op YouTube. Meer evergreens en succesmodellen: YouTube Evergreens.
Voetbalcompetitie
Supor Bowl voetbalcompetitie
Social Media Marketingbureau voor voetbal
Het is niet alleen sportief op YouTube zelf, maar ook als je als bedrijf aan marketing op YouTube wilt doen! Wist je dat? Elke minuut wordt 100 uur videomateriaal geüpload, gedurende 24 uur per dag, wereldwijd. Als je bedenkt dat een gemiddelde video misschien maar één tot twee minuten speeltijd heeft, is dat een ongelooflijke hoeveelheid nieuwe inhoud (en concurrentie)! Daarom is het belangrijk om het algoritme achter de sociale app te kennen om (als bedrijf) effectief te kunnen werken op YouTube. Lees hier meer over onze
Verrassing op het veld
Legendarische Wedstrijd Entries
Voetbal warming-up
Football Prank met Mannequins
Voetbal verenigt NFL ster en student
Voetbal Eliminatie Wedstrijd
American Football vs Rugby
Vriendschap van oud-voetballers
Beroemdheden op YouTube: Inhoud Evergreens
Inhoud evergreens! Leren van de meest populaire video’s (meest geklikte inhoud). Ga door:
Basketbal op YouTube: Succesmodellen voor inhoud
Basketbal op YouTube – Videomarketing betekent: altijd nieuwe ideeën leveren! Hier is een tip voor jonge social media-managers: leer van degenen “die het gemaakt hebben”! In het algoritme van YouTube betekent dit: klikken. Als je veel kliks hebt, heb je goede inhoud, of die nu grappig, grof, emotioneel of gewoon teamgeest is. De spannendste basketbalwedstrijden, de oudste en jongste basketballers en legendes.
Voetbal op YouTube – meest bekeken video’s aller tijden
Voetbal – Het is een miljardenmarkt en jonge social media-managers zijn voortdurend op zoek naar nieuwe, creatieve ideeën. Van een simpele Instagram post tot een uitgebreide YouTube documentaire. Maar waar komen de ideeën vandaan? Een eenvoudige manier: recepten voor succes. De beste voetbal trucs, de grootste voetbal mislukkingen en de beste voetballers wereldwijd.
Concepten & Ideeën: Leren van succesvolle video’s
In deze lijst vindt u nog meer sectoren en onderwerpen, met de meest succesvolle inhoud ooit.