Influencers: Succesvol op het net / ZDF TV-film over Mona Lisa

Vandaag om 18.00 uur waren we weer eens te gast op TV. Deze keer wilde ZDF onze Soraya Wanya begeleiden bij de opening van de winkel in de film “Influencer: Erfolgreich im Netz”! Daarna gingen we direct naar de klant voor een fitting. Soraya heeft het geweldig gedaan. Onze marketing manager Stephan M. Czaja heeft het hier ook over. U kunt het artikel hier nog eens bekijken: Influencer: Succesvol op het Net / ZDF Mona Lisa. Meer over ons Influencer Marketing Agentschap.

Mode, tv en winkelopeningen: een dag als blogger

Voor degenen die meer over het onderwerp willen lezen, is hier een overzicht over het worden van een influencer.

Tegenwoordig zijn influencers niet meer alleen succesvol op hun eigen kanalen, ze zijn de nieuwe VIP’s. Het begon allemaal met sociale netwerken zoals MySpace. Vandaag de dag hebben de grootste netwerken, zoals Facebook, miljarden gebruikers. Hier kunt u alles vinden over de ontwikkeling van sociale netwerken.

Leestip! Digitale beïnvloeders: sociale marketingstrategie

Virtuele modellen verschijnen nu op de omslagen van belangrijke tijdschriften als Vogue, Harpers Bazaar, Elle en Vanityfair. Zij zijn de nieuwe gezichten van marketingcampagnes en krijgen veel kudo’s en aandacht op sociale media. De gegenereerde modellen zijn niet alleen ongelooflijk hyperrealistisch, maar ook in staat om naadloos te transformeren en geheel nieuwe outfits, poses en gezichten te onthullen. Aangezien het uiterlijk van elk model volledig uniek is en vanaf nul wordt gegenereerd, kunnen de modellen worden aangepast aan de industrie en de wensen van elke klant. Deze technologie kan door modemerken worden gebruikt als een tijd- en geldbesparende maatregel. De mogelijkheden voor wat kan worden gecreëerd zijn vrijwel eindeloos.

  • Digitale beïnvloeders