VR, VR, VR! RTL-film “virtuele influencers” met Stephan Czaja (eigenaar) – nu op tv

De wereld is aan het veranderen! Deze RTL-film laat zien hoe de wereld in 2021 is veranderd op het gebied van virtuele influencers. Voorheen was er een groot rolmodel uit de VS, Lil Miquela. De avatar werd in 2016 gecreëerd en heeft vandaag al meer dan 3 miljoen Instagram-abonnees. Haar grote sprong naar roem kwam […]

Expert op TV, in kranten en als spreker op evenementen: Social Media Marketing met Stephan Czaja

Social Media Expert – De lente is aangebroken en de marketingmachine draait weer op volle toeren: mode, eten, vastgoed, veel te doen! Daarnaast zullen wij in juni spreken op drie evenementen in Keulen, München en Berlijn. Dank u voor uw vertrouwen in onze social media blog en in ons social media bureau. Na vier vergaderingen […]

“Made in Germany” @ DW TV over Influencer Marketing – Interview Luna Farina & Stephan M. Czaja

Ons social media bureau is vandaag op Deutsche Welle DW TV als expert over het onderwerp influencer marketing met eigenaar Stephan M. Czaja en zangeres / songwriter Luna Farina. In het bijzonder gaat het om Luna Farina (18), die wij begeleiden en steunen. Samen produceren we haar eigen nummers en ondersteunen we muziekvideo’s. Luna is […]

Top 7 Fashion Magazines van New York +1 Special

Tegenwoordig besteden de meeste mensen hun vrije tijd aan Netflix kijken of rondhangen op Instagram en YouTube. Wat dacht je ervan om weer een goed oud tijdschrift te lezen? Vooral op het gebied van mode en lifestyle is het helemaal niet saai en een goed alternatief voor Instagram om inspiratie op te doen bij de […]

Miss Duitsland?! Interview voor Sat1 “Endlich Feierabend” (Eindelijk, het einde van de dag)

Het nieuwe seizoen van Germany’s Next Topmodel is begonnen – wat is er eigenlijk gebeurd met de Miss Duitsland verkiezing? Op Sat1’s “Endlich Feierbend” nemen we een kijkje in de wereld van de Miss Duitsland verkiezing. Met inzichten in het huidige modellenkamp en de vraag: Is de Miss Duitsland verkiezing een oud overblijfsel of een […]

Ryanair Tattoo: Viraal bereik en winstgevendheid – Sat1 Frühstücksfernsehen

Kun je geld verdienen met reclame tatoeages? Vandaag namen we reclametatoeages voor Sat1 Frühstücksfernsehen onder de loep met onze social media expert Stephan Czaja! Enkele weken geleden heeft een jongeman uit pure liefde voor de luchtvaartmaatschappij “Ryanair” een enorme tatoeage op zijn onderarm laten zetten. Daar te zien: Een groot vliegtuig met het logo van […]

KMO & Social Media Marketing: 5 vragen aan onze expert – Interview in een magazine

Kleine en middelgrote bedrijven kunnen veel reclamebudget besparen via social media marketing, want een eenmaal gestarte community is blijvend. Community, reclame, klantenservice en rekrutering, bedrijven kunnen alleen winnen met hun eigen social media-account. In het interview van vandaag met [ DEMNÄCHST ] hebben we gefilosofeerd over KMO’s (kleine en middelgrote ondernemingen) en hun kansen en […]

Facebook data schandaal / Cambridge Analytica en kritiek op influencer marketing | Social Media Week

Deze week werd de wereld van de sociale media overschaduwd door het dataschandaal rond Facebook. In detail gaat het nog steeds over de ongeveer 300 miljoen datapakketten die het social media analysebedrijf Cambridge Analytica via dubieuze methoden heeft verkregen. Heel eenvoudig uitgelegd, is dit waar het om gaat: Waarom is het dataschandaal zo groot? Tot […]

Kritiek op Influencer Marketing: nadelen van de hype – verslag op WDR

Kritiek op influencer marketing – Jonge bloggers en influencers bereiken tegenwoordig 10.000 fans, sommige 100.000 en sommige enkele miljoenen. Als ik een van de klassieke films mag citeren, zei de oom van Spiderman op het moment van zijn dood dat “met grote macht komt grote verantwoordelijkheid”. Hoe zit het met influencer marketing? Kritiek op Influencer […]

Instagram Story: nu met polls, kansen en risico’s voor influencers en merken

Nu in Internet World Business magazine, het nieuwe interview met social media expert Stephan M. Czaja over het onderwerp “Influencer Marketing: Nieuwe overzichtsfunctie van Instagram Stories”. Sociale media