Facebook Bereik – Fans werven, organisch en betaald

We hebben in veel van onze artikelen in het Social Media Blog al besproken hoe u Facebook-bereik kunt genereren en creëren. Facebook-bereik is erg belangrijk voor bedrijven, want hoe meer bereik je hebt, hoe meer mensen je direct kunt aanspreken. Hetzij via organisch bereik, d.w.z. bereik dat uitsluitend wordt gegenereerd door het feit dat onze content door het algoritme wordt uitgevoerd, hetzij via betaald bereik, d.w.z. advertenties die worden uitgespeeld aan onze doelgroep of aan onze fans of aan ons lookalike publiek met het bijbehorende advertentiebudget. Klinkt ingewikkeld?

Facebook Online Cursus voor Social Media Managers

Als u meer wilt leren over Facebook, het genereren van fans en bereik, dan is hier onze aanbeveling voor de eerste Facebook Online Cursus. Overzichtelijk ingedeeld in tien hoofdstukken, leert u stap voor stap hoe u uw eigen fan pagina zo kunt opzetten dat deze effectief werkt voor uw bedrijf of merk. De eerste 1000 fans, de eerste advertentie, dat kun je hier allemaal leren in de Facebook online cursus. Onze aanbeveling voor uw bedrijf: