Virtuele Influencers: LOUT via Zoe & Ella – Wedstrijd voor Lil Miquela (Instagram)?!

Virtuele Influencers – Vandaag in een interview met LOUT Magazine over Zoe & Ella! Zijn zij de concurrentie voor Lil Miquela (Instagram)?! Virtuele influencers zoals Lil Miquela integreren hun verhalen meer en meer in het dagelijkse leven. Op TikTok, Instagram, met grote campagnes. Zullen zij de wereld veranderen? De nieuwe Matrix-trilogie wordt momenteel gefilmd in Berlijn en de VS, nog een sterke mediakicker voor het onderwerp avatars. Als social media bureau is dit natuurlijk een absolute nieuwe trend in de lucht. We houden je hier op de hoogte!

Virtuele influencers veroveren Instagram met storytelling

Ella had net haar eerste reclamespot in Isreal (extern). Zoe had haar catwalk première op de Mercedes Benz Fashion Week Moscow op zaterdag. In Duitsland is vandaag het eerste kleine interview over dit revolutionaire onderwerp met onze eigenaar Stephan Czaja gepubliceerd. De titel: “Virtuele influencers veroveren Instagram met storytelling”.

Uittreksel: Virtuele influencers veroveren Instagram met storytelling

Ikea huurt virtuele influencer Imma in Japan. Vandaag komen er nog drie virtuele influencers tot leven. Wat maakt deze avatars zo aantrekkelijk voor merken. Het is zover: het influencerbureau Social Media One lanceert vandaag zijn eerste drie eigen virtuele influencers online. Ze heten Zoe, Ella en Linda en vliegen dit weekend als model naar de Moscow Fashion Week. Daarna zullen zij hun eerste agentschapsbezoeken in Duitsland afleggen. Managing director Stephan Czaja twijfelt er niet aan: “Over tien jaar zal 30 procent van [de influencers op Instagram] virtueel zijn.

Dit artikel gaat over de meest interessante virtuele influencers van dit moment.

Design (2018):

Code (2020):

Eerste reclamespot in Isreal: Ella (CM Models)

Uittreksel: Eerste reclamespot in Isreal

Digitale influencers uit de Verenigde Staten worden met CGI (design) tot leven gewekt. Misschien heb je wel eens gehoord van Lil Miquela. Ella en Zoe zijn 100% digitaal. Ella heeft nu haar eerste reclamespot gemaakt. We zijn opgewonden voor al haar bewegingen die nu komen! Hier kunt u haar eerste officiële commercial zien.

Eerste Instagram-post

https://www.instagram.com/p/CEhXUdjqxTL/

Digitale Influencers?!

Virtuele modellen staan nu op de omslagen van belangrijke tijdschriften als Vogue, Harpers Bazaar, Elle en Vanityfair. Zij zijn de nieuwe gezichten van marketingcampagnes en krijgen veel kudo’s en aandacht op sociale media. De gegenereerde modellen zijn niet alleen ongelooflijk hyperrealistisch, maar ook in staat om naadloos te transformeren en geheel nieuwe outfits, poses en gezichten te onthullen. Aangezien het uiterlijk van elk model volledig uniek is en vanaf nul wordt gegenereerd, kunnen de modellen worden aangepast aan de industrie en de wensen van elke klant. Deze technologie kan door modemerken worden gebruikt als een tijd- en geldbesparende maatregel. De mogelijkheden voor wat kan worden gecreëerd zijn vrijwel eindeloos.

  • Lees meer: Digitale beïnvloeders