Bermuda: virtueel influencer-model en digitale persoonlijkheid met banen en virtuele vrienden
Bermuda is bae – De schandaalmaakster van de virtuele influencerwereld trekt vooral internationale aandacht vanwege haar controversiële wereldbeelden. Van haar steun voor Trump tot haar ontkenning van de klimaatverandering, de blonde schoonheid schommelt van de ene controversiële mening naar de andere. Maar wie is ze eigenlijk en hoe heeft ze haar populariteit verworven? Lees meer in dit artikel.
Bermuda op Instagram: virtuele Insta-Baddie
Het jonge model uit Los Angeles presenteert zich op Instagram als de typische Insta-baddie: schreeuwerige kleuren, flitsende make-up en veel bling bling. Maar in plaats van een gepolijst imago, vertoont Bermuda antagonistische trekken. Zij houdt van controverses en schandalen en stort zich erin zonder angst voor gezichtsverlies.
Tip! Lees meer over virtuele influencers en wie u daaronder moet kennen!
Het digitale model en haar vrienden zoals Lil Miquela en Blawko22
@bermudaisbae is geen eenzame wolf, integendeel. Ze heeft solide connecties met vele andere virtuele beïnvloeders. Lil Miquela en Blawko22 in het bijzonder verschijnen keer op keer op haar profiel. Vooral met deze laatste is zij zeer vertrouwd, aangezien zij een tijdlang een koppel waren. Hun liefde duurde echter niet al te lang.
De reden voor de breuk tussen de getatoeëerde slechte jongen en de sexy blondine waren persoonlijke verschillen. De twee waren gewoon te verschillend, wat het virtuele mannelijke model deed concluderen dat de relatie een negatieve invloed had op zijn welzijn. De twee ex-tortelduifjes bleven echter vrienden.
Schandaal: Lil Miquela vs. Bermuda?
Het grootste schandaal dat Bermuda tot nu toe heeft veroorzaakt, was de onthulling van de identiteit van vriendin Lil Miquela aan het publiek toen zij haar virtuele aard nog niet met de wereld had gedeeld.
Bermuda publiceerde een bericht waarin zij beweerde Miquela Sousa de kans te hebben gegeven haar ware gezicht aan de wereld te tonen, anders zou zij het wel doen. Deze beef genereerde een ongelooflijke hoeveelheid aandacht en hielp Lil Miquela zelfs aan haar roem.
Het drama was dus gewoon een soort publiciteitsstunt om nog meer aandacht op de twee te vestigen. Met succes, want Miquela heeft nu bijna 3 miljoen volgers op Instagram. Een aantal waar veel echte beïnvloeders alleen maar van kunnen dromen. Natuurlijk gaat deze roem gepaard met modellenbaantjes en vele merkdeals.
“Bermudaisbae” en haar rolmodellen: Instagram trut tot de macht van tien?
Bovendien blijft de modelavatar niet geheel onomstreden. Schandalen voeden haar succes en maken haar aantrekkelijk. Natuurlijk weten de makers van Bermuda dit ook en spelen ze slim met de bitch trope die ze voor Bermuda hebben gekozen. Een hoop verwende snotapen en een beetje kwaadaardigheid maken Bermuda tot wat ze is.
Haar grote rolmodellen maken gebruik van soortgelijke clichés. Zo kijkt ze vooral op tegen Regina George uit Chick-Flick Girls Club: Caution Biting! (OV: Mean Girls) en maakt graag gebruik van haar stijl en eigenschappen. Maar fans van de film weten dat Regina ook gewoon zo is om haar eigen complexen en problemen te verdoezelen. En bovenal leert de film ons één belangrijk ding: populariteit is nooit zo belangrijk als echte, eerlijke vriendschappen en vrede met jezelf.
Uiteindelijk lijkt ook Bermuda dit te hebben begrepen en heeft zij snel weer een vertrouwensrelatie met haar vrienden opgebouwd.
Merken voorgesteld door het virtuele model: Vetements, Chanel en Co.
Als influencer met bijna 300k Instagram volgers, wek je natuurlijk de interesse van veel merken en kun je een merkdeal binnenhalen. Het maakt ook deel uit van het modellenvak, vooral als digitaal model, om de aandacht van merken op je te vestigen. Dit werkt bijzonder goed door ontwerpen van het merk gratis aan te bieden.
Pretty in Pink: Trendlabel Vetements met virtuele influencer Bermuda
Het designcollectief, dat in 2014 werd gelanceerd, begon met het doel nuchtere mode te produceren. De eenvoudige aanpak bleek een enorm succes en Vetements evolueerde van een undergroundlabel tot een begrip, vooral in de streetwear. Nu de markten voor luxe- en sportkleding echter blijven samensmelten en de looks op straat vormgeven, is het merk naar de voorgrond van de modewereld geschoten.
Bermuda bewijst op haar Instagram-profiel hoe goed het stralende roze van de coltrui van het merk past bij haar teint, die ze waarschijnlijk te danken heeft aan de Californische zon.
Mercedes-Benz: In een terreinwagen door de stoffige straten van LA
De Duitse autofabrikant is ook zeer populair in de VS. Sterren en influencers zijn vooral dol op de SUV’s, ook bekend als G-Wagens. Het is dus geen verrassing dat het blonde model de kans niet voorbij laat gaan om te poseren met de auto in het wit.
Elegantie á la Chanel: het favoriete merk van Bermuda
Het Franse traditionele label staat bekend om zijn nobele modeontwerpen. Er is bijna niemand ter wereld die niet van het merk en haar stichter Coco Chanel heeft gehoord. Ten laatste met het voorzitterschap van Karl Lagerfeld is het modehuis een absolute must-have geworden in de garderobe van alle modefans die ook maar iets van zichzelf vinden. Het lijdt geen twijfel dat Bermuda iets is om trots op te zijn. Het is een moderne versie van het keperpak. De combinatie van rok en blazer contrasteert met haar blonde haar en laat haar blauwe ogen schitteren.
Muziekcarrière en boeking: Waar kun je Bermuda zien?
De Californiër, zoals zovelen die rondspringen in de megastad Los Angeles, heeft als doel het groot te maken. De eerste stap, een aanzienlijke aanhang op Instagram, is gezet. Verdere projecten van het mooie model zijn hier te vinden.
Queen of Robots’ haar muzikale talent demonstreert? – Video
Wat Miquela kan, kan Bermuda al lang. Tenminste, het lijkt erop dat ze dat denkt. Op haar YouTube-kanaal vergelijkt Bermuda zichzelf niet alleen met sterren als Britney Spears en Lindsay Lohan, ze probeert ook haar muziekcarrière een boost te geven. Liedje naar keuze: een cover van de Amerikaanse band Red Hot Chili Peppers. Een bijzonder ironische keuze, aangezien de RHCP’s in nummers als ‘Californication’ harde kritiek uiten op de LA-levensstijl waarvoor Bermuda staat.
Toch, met een soort Barbie meets Y2K esthetiek, weet de jonge vrouw uit Los Angeles haar persoonlijke versie van het lied goed over te brengen.
Reservering: virtuele beïnvloeders voor modeshows en merkdeals
Virtuele modellen brengen vele voordelen met zich mee. Ten eerste verouderen virtuele modellen niet per se. Ten tweede, virtuele modellen hebben geen slechte dag bij de opnames. Bovendien wekken de digitale avatars een soort fascinatie op. Telkens weer wordt het werkelijke bestaan van digitale modellen in twijfel getrokken. Terecht, als je het bestaan in klassieke zin bekijkt.
Door de populariteit van de sociale media en de virtuele ruimte heeft het begrip “bestaan” echter een geheel nieuwe dimensie gekregen. Dimensies die bureaus als CM Models in Europa verkennen. Het team van het agentschap, dat gevestigd is in de modewereld en hoog opgeleid is, helpt bij het vinden van het perfecte (virtuele) model voor de eigen behoeften en blinkt uit met een onderscheidende kennis van de industrie.
Virtuele modellen zoals Zoe Dvir zijn onder de paraplu van het agentschap reeds op de Fashion Week verschenen en kunnen de ene opdracht na de andere binnenhalen.
Virtuele beïnvloeders: marketing, digitale strategie, voorbeelden en agentschap – De hype
Virtuele modellen verschijnen nu op de omslagen van belangrijke tijdschriften als Vogue, Harpers Bazaar, Elle en Vanityfair. Zij zijn de nieuwe gezichten van marketingcampagnes en krijgen veel kudo’s en aandacht op sociale media. De modellen zijn niet alleen hyperrealistisch gegenereerd, maar kunnen ook naadloos transformeren in geheel nieuwe outfits, poses en gezichten. Lees hier meer over:
- De Virtuele Beïnvloeder: Top Lijst!
Ella Stoller: Virtueel model en digitale influencer met roze haar en individuele styling
De digitale influencer en virtueel model uit Tel-Aviv, Israël met een veelzijdige persoonlijkheid fascineert het internet. Het fenomeen uit Israël inspireert ook de modewereld buiten de grenzen van Israël. Met haar actieve Instagram-account, creatieve TikTok-video’s en eerste modellenklussen inspireert ze de modewereld en vestigt ze de aandacht op zichzelf. Wie is Ella Stoller eigenlijk?
Zoe Dvir: Virtuele Influencer en Digitaal Model, Leven, Dagelijks Leven en Banen
Het jonge virtuele model uit Israël heeft in zeer korte tijd al de harten van haar volgelingen veroverd. De schattige krullenkop overtuigt met natuurlijkheid en passie. Omdat ze de dingen waar ze van houdt met heel haar hart wil beschermen. Daarom is Zoë een veganist met hart en ziel en presenteert ze de gezonde levensstijl aan haar volgelingen. Lees hier meer over het virtuele model: