TikTok Marketing Blog
TikTok is het opkomende netwerk met een extreem jonge doelgroep: TikTok!
TikTok is het opkomende netwerk met een extreem jonge doelgroep: TikTok!
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
“Made in Germany” @ DW TV over Influencer Marketing – Interview Luna Farina & Stephan M. Czaja
in Influencer, Presse, TikTok/door Stephan CzajaOns social media bureau is vandaag op Deutsche Welle DW TV als expert over het onderwerp influencer marketing met eigenaar Stephan M. Czaja en zangeres / songwriter Luna Farina. In het bijzonder gaat het om Luna Farina (18), die wij begeleiden en steunen. Samen produceren we haar eigen nummers en ondersteunen we muziekvideo’s. Luna is […]
TikTok: De nieuwe Instagram? Succes van de app!
in News, TikTok/door Stephan CzajaOns TikTok agentschap krijgt veel buzz op het moment. Waarom? Omdat het sociale netwerk TikTok meer en meer mensen aantrekt. Maar wat maakt de app zo speciaal? Update. In dit nieuwe artikel gaan we expliciet in op de concurrentie tussen TikTok en Instagram – Instagram shopping, video update in het algoritme, lees hier meer: Is […]
Sociale media hulpmiddelen: Toezicht, analyse en rapportage
in Geen onderdeel van een categorie, Software, TikTok/door Stephan CzajaSocial media tools voor monitoring – analyse en rapportage met software is voor velen een groot probleem, want wat is het nut van investeren in social media marketing als niemand de activiteiten monitort? Van het vooraf plannen van content en activiteiten rond de klok voor actieve aanwezigheid in sociale media tot het volgen van prestaties […]
Statistieken sociale media: huidige gebruikers & gebruikersaantallen
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Instagram, TikTok, Tipps & Hilfe, Youtube/door Stephan CzajaSociale Media Statistieken: Huidige Gebruikers & Gebruikersaantallen – Welke Factoren en Aantallen zijn de Basis voor Sociale Media Marketing? Tussen alle honderden of zelfs duizenden factoren waarmee rekening moet worden gehouden, van verschillende regio’s, steden, landen tot verschillende leeftijdsgroepen en verschillende interesses die mensen kunnen hebben. Wij willen u meenemen voor een paar gedachten en […]
E-business: schaalvergroting, digitale handel en key performance indicators (KPI) voor zelfstandigen
in Best Practice, News, Online Kurs, TikTok, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaSchaalvergroting, digitale handel en kengetallen – e-business, het gevleugelde toverwoord voor onze generatie! Nog maar 20 jaar geleden hadden we allemaal het telefoonboek moeten doorbladeren, mensen moeten bellen, visitekaartjes moeten uitdelen. Vandaag kan iedereen zijn eigen zaak beginnen, vanuit zijn luie zetel. Dankzij open source-oplossingen zoals WordPress of Woocommerce kunnen zelfs complete online winkels gratis […]
Hashtag – symbool, voorbeelden en definitie: Wanneer gebruik je een hashtag?
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, TikTok, Wiki/door LauraHashtag, iedereen heeft die al eens gehoord. Hashtags zijn tegenwoordig aan de orde van de dag. Niet alleen maken bijna alle gebruikers op sociale netwerken er gebruik van, ze worden ook opgepikt in nieuws en tijdschriften. De definitie van een hashtag is het speciale archiveringsprogramma dat door het gebruik ervan wordt geboden. Hoe werkt het […]
Selfie: definitie, ideeën en tips voor mooie foto’s
in Instagram, TikTok, Wiki/door LauraSocial Media en Selfie! Het toverwoord voor de nieuwe generatie. Hoe beter de camera’s op smartphones worden, hoe meer media er elke dag naar sociale netwerken wordt geüpload. Lunch? Selfie! Sport? Selfie! De zogenaamde selfie is een portret gemaakt met je eigen camera. Je houdt je smartphone met uitgestrekte hand voor je, schakelt naar de […]
Interactiepercentage (engagement) – definitie en tips om het te verhogen
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, TikTok, Tipps & Hilfe, Wiki, Youtube/door LauraInteractiepercentage of gebruikersbetrokkenheid speelt vooral op twee gebieden een grote rol. In de eerste plaats bij de monitoring, d.w.z. het meten of evalueren van het succes van campagnes. Ten tweede is het interactiepercentage of engagement een doorslaggevende factor voor de prijsbepaling van influencers of hun sociale-mediakanalen. De berekening van de formule varieert, omdat natuurlijk bureaus […]