Partner
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
“X, de alles app” – Dag Twitter! Nieuwe naam, logo & app
in Marketing, News, Twitter/door S_kinskiIk kan het nieuws over X niet bijhouden. Wacht even, X? Twitter krijgt een nieuwe naam. Twitter krijgt een nieuw logo. Eigenlijk krijgt Twitter een heel nieuw logo. In 2022 zei Musk in een tweet: “Twitter kopen is een versneller voor het maken van X, de app voor alles” – en nu is het zover! […]
Threads vs Twitter: Marc Zuckerberg vs Elon Musk – 3 redenen voor Meta
in News, Threads, Twitter/door S_kinskiMeta’s berichtenapp Threads kan serieuze concurrentie worden voor Twitter. Verschillende factoren zouden ertoe kunnen leiden dat Threads problemen veroorzaakt voor Twitter. Elon Musk, de eigenaar van Twitter, heeft in het verleden geworsteld met slechte PR, terwijl Meta een sterk netwerk van adverteerders heeft opgebouwd en winst heeft gemaakt. Daarnaast maakt de directe Instagram-login op Threads […]
Elon Musk om Twitter te kopen? Impact & Aandelen – Online Marketing Nieuws
in Twitter/door S_kinskiDeze week in Social News: Online Marketing DE meldt, Elon Musk wil Twitter kopen, gaat hij het redden? En welke gevolgen zal deze overname hebben? Plus types besluitvormers, belangrijk voor iedereen die met mensen te maken heeft, of het nu gaat om inkoop, verkoop of meer gespecialiseerde marketing en prestatiemarketing. Meer daarover in PR Blogger […]
Headerafbeelding voor Facebook, Twitter en YouTube – maken, optimaliseren en formaat
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Tipps & Hilfe, Twitter, Wiki, Youtube/door LauraHeaderafbeelding voor Facebook, YouTube of Twitter. Voor elk afzonderlijk socialemediakanaal hebt u een afzonderlijke headerafbeelding nodig en natuurlijk ook afzonderlijke informatie die overeenstemt met het respectieve sociale netwerk. De pixels, d.w.z. de afmetingen en het formaat van de headerafbeeldingen verschillen. Daarom moet u ervoor zorgen dat u van tevoren de juiste afmetingen kiest bij het […]
Microblogging – onderwerpen, netwerken en definitie
in Geen onderdeel van een categorie, Tipps & Hilfe, Twitter, Wiki/door LauraMicroblogging verwijst naar blogs binnen sociale netwerken. Terwijl klassieke blogs meestal zeer lange teksten bevatten, maar ook media zoals foto’s en video’s, zijn berichten op sociale netwerken extreem kort. Op Twitter, bijvoorbeeld, zijn ze slechts een paar honderd tekens. Maar ook op Instagram en Facebook is de hoeveelheid informatie beperkt. Daarom wordt deze vorm van […]
Vriend – Vrienden op Facebook vs Abonnement
in Facebook, Twitter, Wiki/door Stephan CzajaEen vriend is een verbonden persoon op Facebook. Wanneer wij als social media account een vriendschapsverzoek doen aan een ander social media account op Facebook, worden we vrienden. Door deze formulering geeft Facebook uitdrukking aan de band tussen twee gebruikers. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen de termen subscribe en friend. Tip! Emotie ontmoet Community […]
Ontdekken – Trends en trends beïnvloeden
in Twitter, Wiki/door Stephan CzajaDiscover is een functie op sommige sociale netwerken, zoals Instagram! Veel sociale platforms hebben zich ontwikkeld tot netwerken voor trendsetters. Vooral Instagram, maar ook YouTube en Pinterest, staan voor mode en schoonheid. Maar influencers en bloggers zijn niet alleen hier actief, maar ook op het gebied van reizen, technologie en nog veel meer. Met de […]
Hootsuite voor beginners: contentplanning voor Instagram, Facebook, Youtube & Co.
in Facebook, Instagram, Pinterest, Tipps & Hilfe, Twitter, Youtube/door Stephan CzajaHootsuite is zeker een van de beste planningstools voor inhoud, postings of content op Instagram, Facebook, YouTube en vele andere sociale netwerken. Met Hootsuite kunnen social media managers