Virtual Reality x Reclame: VR Projecten, Avatars en Beste Praktijken (#1 wereldwijd)

We hebben al een paar keer geschreven over virtuele / digitale influencers, nu zijn er nieuwe voorbeelden uit de reclame! Momenteel zijn er wereldwijd 3 teams, in de VS, Europa en Japan, die aan digitale avatars werken. Nu zijn de eerste 3 projecten van het Europese team gepubliceerd. 1x online campagne, 1x modeshow en 1x […]

Een online winkel creëren #3: Marketing, e-commerce bekend maken?! – Marketing Podcast

Marketing, maak uw online winkel (snel) bekend?! Gratis tips & trucs van ons e-commerce agentschap. Deze podcastaflevering gaat over bewustzijn, marketing en de eerste stappen voor u in online handel. Marketing, maak online winkel bekend?! Stream en leer nu gratis op: Spotify – Marketing Podcast ITunes – Marketing Podcast Amazon – Marketing Podcast Deezer – […]

Reality meets VR – De eerste virtuele modeshow / modefilm van MarcCain

s Werelds eerste virtuele modeshow – We hebben op het Social Marketing Blog al geschreven over virtuele influencers, waaronder de grootste van allemaal, Lil’Miquela. Vandaag was de wereldpremière in Berlijn! Realiteit ontmoet virtuele realiteit. Mode in het teken van de tijd – is deze trend hier om te blijven? Lil’Miquela heeft sinds 2019 een opgang […]

Marketing China: Agentschap, Ervaringen, Economie, Strategie + Tips

Marketingbureau China – Denkt u aan uitbreiding van uw marketing naar China? Dit is ons overzicht van de belangrijkste aspecten en strategieën voor bedrijven en hun marketing in China. Azië, met name China, is waar de nieuwe trends zich aftekenen. Wij nemen een diepgaande kijk op het land, de ontwikkeling van koopkracht/inkomen, doelgroepen in China […]

Virtuele beïnvloeders: marketing, digitale strategie, voorbeelden en agentschap – De hype

Virtuele modellen staan nu op de omslagen van belangrijke tijdschriften als Vogue, Harpers Bazaar, Elle en Vanityfair. Zij zijn de nieuwe gezichten van marketingcampagnes en krijgen veel kudo’s en aandacht op sociale media. De modellen zijn niet alleen hyperrealistisch gegenereerd, maar kunnen ook naadloos transformeren in geheel nieuwe outfits, poses en gezichten. Aangezien de look […]

UTM parameters: Definitie, Google Analytics voor e-commerce, Youtube, Facebook & Co. + voorbeeld

UTM parameters – Hoe weet u of uw online marketing inspanningen (of advertenties of organische content marketing, enz.) succesvol zijn? UTM parameters zijn het antwoord. In online marketing is vaak niets belangrijker dan het meten van succes. Voor campagnes op social media netwerken als YouTube, Facebook, Instagram en TikTok, maar ook voor Google Ads en […]

Personeelsmarketing (werving) met sociale media: Maten & Instrumenten – 9 Tips!

Stages, studies en diploma’s – vooral bij de aanwerving van jonge werknemers spelen sociale netwerken als Instagram, TikTok en YouTube een steeds belangrijkere rol. Je eigen merkaanwezigheid op Instagram, je eigen Facebook-kanaal of zelfs je kanaal op YouTube. Het gebruik van sociale netwerken zorgt niet alleen voor bereik, maar ook voor potentiële nieuwe werknemers. Hier […]

Pinterest aandeel: Kopen? Richtprijs, dividend – koers omhoog 300

We hebben niet alleen verslag gedaan van het succes van Pinterest in onze social media blog, maar ook in onze marketing podcast, in de aflevering Pinterest Underestimated. Toch ontdekken steeds meer merken het netwerk, vooral op het gebied van meubilair, meubels en mode. Hier kunt u als het ware een visueel boodschappenlijstje maken. Een geweldig […]

CPM (cost per mille) in marketing: afkorting, definitie en berekening + verschil tussen CPC

Iedereen die het heeft over CTR (Click Through Rate) moet ook CPM kennen, of Costs Per Thousand. Het is onmisbaar in het toezicht, voor succescontrole. Wat CPM is en wat het verschil is tussen CPM en CPC, kunt u hier leren. CPM eenvoudig uitgelegd: Definitie Cost Per Thousand (CPM), ook wel Costs Per Mille genoemd, […]