Nieuws over Instagram-marketing
De nieuwste trends op het gebied van sociale media.
De nieuwste trends op het gebied van sociale media.
Meer informatie | Marketing Blog | Advertenties | Agentschap | E-commerce | Facebook | Help | Influencer | Instagram | AI | Nieuws | Pinterest | SEO | Snapchat | Statistieken | Threads | TikTok | Tools | Trends | Tutorials | Photoshop | SEO / SEA / SEM | Website & Online Shop | X (Twitter) | Wiki | YouTube


Prestatiemarketing ontmoet creatieven!
Wij zijn een van de toonaangevende digitale marketingbureaus, met veel cases die aantonen dat meetbaar succes mogelijk is.
![]()
![]()
![]()
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
Petfluencer! Kat en hond in social media marketing – 1LIVE / WDR Interview
in Berlin, Influencer, Instagram, Youtube/door Stephan CzajaPetfluencer in Social Media Marketing – Vandaag werd ik geïnterviewd door WDR en 1LIVE Radio over het onderwerp influencers en nog specifieker: #Petfluencer! Honden en katten zijn zeer populair bij de Duitsers, er worden hier jaarlijks miljoenen uitgegeven aan het beste voer en allerlei accessoires. Petfluencers zijn ook de wereld van de bloggers aan het […]
Influencer Marketing #2: Blogger Relaties? Voor- en nadelen van de methode
in Geen onderdeel van een categorie, Influencer, Instagram, Marketing, Online Kurs/door Stephan CzajaMicro-, nano- en de “normale” beïnvloeders: kunnen zij echt in categorieën worden ondergebracht? We kijken kritisch naar de classificatie en categorisatie van influencers. Aan de hand van een eenvoudig voorbeeld laat ik zien hoe verschillend je bereik kunt categoriseren. Invloedrijke Marketing Online Cursus: Overzicht van de onderwerpen Definitie, ontwikkeling, Youtube, Facebook & Instagram Blogger relaties? […]
Instagram Story: nu met polls, kansen en risico’s voor influencers en merken
in Berlin, Best Practice, Influencer, Instagram, Marketing, Presse, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaNu in Internet World Business magazine, het nieuwe interview met social media expert Stephan M. Czaja over het onderwerp “Influencer Marketing: Nieuwe overzichtsfunctie van Instagram Stories”. Sociale media
Combineer Instagram-tool in test: bouw volgers/fans en bereik op
in Berlin, Instagram, Software, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaEen nieuwe sociale media tool voor Instagram. Vandaag testen we Combin! Met Combin kunt u nieuwe volgers krijgen en meer bereik opbouwen. In een notendop, waar het bij Combin om gaat. Het ultieme sleutelgegeven: Het absolute hoofdcriterium voor Combin is het zoeken naar hashtags of gebruikers met daaropvolgende en gerichte “massa” likes/comments en ook follows […]
Influencer Marketing #3: Social Media Software Tools voor Post Planning en Volgers
in Geen onderdeel van een categorie, Influencer, Instagram, Marketing, Online Kurs/door Stephan CzajaSoftwareondersteuning en socialemediahulpmiddelen zijn essentieel voor online marketeers. Zij helpen bij alledaagse taken, vooral die taken die veel tijd in beslag nemen en kunnen worden georganiseerd door slim vooruit te plannen. Of het nu gaat om het onderwerp inhoud, het zoeken naar influencers of zelfs de door zovelen genoemde bots. We nemen een kijkje naar […]
Influencer Marketing #4: KPI’s (key performance indicators), doelen en planning van de social media campagne
in Geen onderdeel van een categorie, Influencer, Instagram, Marketing, Online Kurs/door Stephan CzajaHet bedenken van het influencer concept voor onze komende campagne wordt nu echt de grootste brok! Het gaat om de grote vragen en de kleine vragen. Van de definitie van de doelgroep tot de behoeften van de klant en de verschillende doelstellingen en KPI’s die we uiteindelijk nodig hebben om het succes van onze campagne […]
Influencer Marketing #5: Kwaliteit en kwantiteit van bloggers en interactie
in Geen onderdeel van een categorie, Influencer, Instagram, Marketing, Online Kurs/door Stephan CzajaHoe zou jij je influencer campagne beginnen? Wil je werken met een specifieke influencer of…? niet helemaal, je wilt bereik! Het eerste wat je dus moet doen is de doelgroep die je wilt identificeren. Wie willen we bereiken? Pas daarna denken we na over de middelen. Invloedrijke Marketing Online Cursus: Overzicht van de onderwerpen Definitie, […]
Instagram: Basiskennis, hulp & tips voor het sociale netwerk
in Instagram, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaKen je Instagram? Instagram is een sociaal netwerk dat zich kenmerkt door twee bijzondere eigenschappen. Ten eerste is Instagram “mobile first”, d.w.z. Instagram is ontworpen voor smartphones. Ten tweede is Instagram gebaseerd op visuals, d.w.z. puur visuele stimulatie. Ook voor ons Instagram-agentschap is dit altijd een bijzondere uitdaging bij het beheer van sociale media. Vooral […]