Headerafbeelding voor Facebook, Twitter en YouTube – maken, optimaliseren en formaat

Headerafbeelding voor Facebook, YouTube of Twitter. Voor elk afzonderlijk socialemediakanaal hebt u een afzonderlijke headerafbeelding nodig en natuurlijk ook afzonderlijke informatie die overeenstemt met het respectieve sociale netwerk. De pixels, d.w.z. de afmetingen en het formaat van de headerafbeeldingen verschillen. Daarom moet u ervoor zorgen dat u van tevoren de juiste afmetingen kiest bij het […]

Personeelsverdediger: Versterking (Rekrutering)

Pleitbezorgers onder de werknemers zijn zeer belangrijk voor de aanwerving van personeel en natuurlijk voor een positief imago. Als u zeer goed personeel nodig hebt wegens geavanceerde technologie, ingewikkelde processen of zelfs eersteklas management, kunt u vooral via de kortste weg aan goede mensen komen. Bijvoorbeeld aanbevelingen van het eigen personeel van de onderneming. Dit […]

Facebook advertentieverkeer: 10x meer bereik – Online cursus

Facebook Online Cursus – Adverteren met Facebook Ads? Leer hoe je tien keer meer verkeer, leads en klanten per dag kunt krijgen met slechts een paar muisklikken met behulp van eenvoudige Facebook-advertenties in de online cursus Ad Traffic. Meer over ons Facebook-agentschap De online cursus in een oogopslag: Bereik je 10 keer meer verkeer in […]

Live Stories – Videomarketing op Facebook, Snapchat en Instagram

Live Stories zijn korte berichten, meestal kleine foto’s of video’s, met een maximale lengte van 15 seconden. Natuurlijk kunnen sommige live-verhalen wat langer zijn, maar de meeste zijn erg kort, 5 seconden. Live Stories worden gebruikt om het dagelijks leven te documenteren. Terwijl berichten op de tijdlijn erg voor de hand liggen en lang bewaard […]

Interactiepercentage (engagement) – definitie en tips om het te verhogen

Interactiepercentage of gebruikersbetrokkenheid speelt vooral op twee gebieden een grote rol. In de eerste plaats bij de monitoring, d.w.z. het meten of evalueren van het succes van campagnes. Ten tweede is het interactiepercentage of engagement een doorslaggevende factor voor de prijsbepaling van influencers of hun sociale-mediakanalen. De berekening van de formule varieert, omdat natuurlijk bureaus […]

Crisismanagement – Positieve missieverklaring en tips voor crises in de sociale media

Je zou hele boeken kunnen vullen over het onderwerp crisismanagement, en dat doe je ook! Crisisbeheer is net zo divers als producten, diensten en mensen. Van grote shitstorms tot negatieve recensies. Je moet voorbereid zijn op kritieke momenten in social media marketing. Maar de allerbeste tip, zoals altijd in het ondernemerschap, is het hoofd koel […]

Messenger Marketing 2.0: Mensen Direct Bereiken – Online Cursus

Messenger Marketing 2.0 – Een eboek, geconcentreerde kennis. Geld verdienen met een boodschapper? Voor velen bestaat social media marketing alleen uit Facebook-advertenties. Zeer weinig mensen nemen een kijkje op Instagram advertenties, YouTube-advertenties of zelfs Messenger! Geld verdienen met een boodschapper? 3 online workshops met alle dia’s om onmiddellijk te downloaden 3-delige videoreeks met praktische voorbeelden […]

Gesponsorde berichten: Betaalde reclame op Facebook, Instagram en YouTube

Gesponsorde berichten zijn populair bij veel bedrijven en ondernemingen. Gesponsorde berichten zijn er in principe in twee varianten. De basisvorm van de gesponsorde post verwijst naar bloggers die producten krijgen en die als tegenprestatie vermelden in hun social media posts. Dit is een win-win situatie voor beide partijen: de blogger krijgt gratis kleding, auto-onderdelen of […]

De toekomst is privé: Facebook vernieuwt zich voor de toekomst – Privacy / Nieuws

De toekomst is privé. Met deze nieuwe slogan begon Facebook-baas Mark Zuckerberg vanochtend de ontwikkelaarsconferentie F8. Op de ontwikkelaarsconferentie presenteert de baas van het bedrijf de innovaties en toekomstige ontwikkelingen van de groep. Privacy op Facebook: F8 Ontwikkelaars Conferentie Het verhaal: Facebook is uitgegroeid van een idee uit een slaapzaal tot een van de wereldwijde […]

Geofilter: adverteren bij lokale en regionale doelgroepen op sociale media

Geofilters worden gebruikt voor het gericht verzenden van advertenties. In de Facebook Ads Manager heeft elke adverteerder de mogelijkheid om zijn advertenties naar een precieze doelgroep te sturen. Geofilters kunnen worden gebruikt om specifieke gebeurtenissen te creëren, wat betekent dat wij bijvoorbeeld kunnen aangeven dat alleen mensen uit het verzorgingsgebied van Berlijn, of nog preciezer […]