Meer informatie | Marketing Blog | Advertenties | Agentschap | E-commerce | Facebook | Help | Influencer | Instagram | AI | Nieuws | Pinterest | SEO | Snapchat | Statistieken | Threads | TikTok | Tools | Trends | Tutorials | Photoshop | SEO / SEA / SEM | Website & Online Shop | X (Twitter) | Wiki | YouTube
Merken in de metaverse: voorbeelden van beste praktijken
in News, Tipps & Hilfe, Trends/door CarenSinds CEO Mark Zuckerberg Facebook omdoopte tot “Meta” is de belangstelling voor de nieuwe virtuele wereld sterk toegenomen. Bovendien zijn NFT’s niet langer alleen het domein van geeks, IT-genieën en gamers. Want ook luxe modemerken werken bijvoorbeeld samen met NFT-ontwikkelaars of lanceren hun eigen NFT-collecties in verschillende metaverses. Jassen, hoeden, tassen, juwelen in beperkte oplage, […]
Metaverse: De Metaverse Inloggen
in News, Tipps & Hilfe, Trends/door CarenDe metaverse is enorm. Maar hoe kom je erin? Eerst en vooral bestaat er niet zoiets als “één” metaverse. Het is immers een virtuele wereld die ontstaat door verschillende aanbieders, programma’s, diensten en de echte wereld te combineren. Meer informatie over inloggen vindt u hier! Apps als login voor de Metaverse U kunt toegang krijgen […]
TikTok voor bedrijven: MKB-marketing – 5 stappen voor beginners
in TikTok, Tipps & Hilfe/door S_kinskiTikTok Marketing voor Bedrijven (MKB) – Of het nu gaat om kleine lokale bedrijven of grote internationale bedrijven, TikTok is een interessante marketingtool voor iedereen. De korte video-app biedt de unieke mogelijkheid om op een geheel nieuwe manier met potentiële klanten in contact te komen. Wij laten zien hoe TikTok marketing werkt en welke mogelijkheden […]
Waardevolle inhoud creëren: meer dan alleen reclame – relevantie, begeleiding & kenmerken
in Tipps & Hilfe/door CarenRelevante inhoud – Meer dan alleen reclame, wat betekent dat? Contentcreatie betekent het creëren van inhoud die is afgestemd op de doelgroep. Er wordt waardevolle inhoud gecreëerd die voor iedereen gratis toegankelijk is op het internet. Dit vergroot het bereik van het bedrijf en zijn producten, vergroot het aantal leads en wekt vertrouwen bij de […]
Google Rating: Slechts 1 ster, 2 sterren? Worst case voor leads (nieuwe klanten) – aankoopbeslissing
in Marketing, News, Tipps & Hilfe/door S_kinskiGoogle Rating – 74-89% (afhankelijk van de leeftijdsgroep) van meer dan 2.200 ondervraagden zegt dat “beoordelingen aankoopbeslissingen beïnvloeden”. Ten minste 3 van de 4 mensen worden dus rechtstreeks beïnvloed door beoordelingen van anderen. Online recensies, de mening van anderen, zijn een uiterst krachtig hulpmiddel bij online marketing. Positieve recensies overtuigen potentiële klanten sneller dan om […]
Coaching: E-mail Funnel, Leads + Meer Klanten! Tips en strategieën voor coaches
in Marketing, Tipps & Hilfe/door S_kinskiCoaching verkopen in de e-mail funnel – Online coaching is meer in trek dan ooit. Virtueel leren, het zogenaamde “e-learning”, is een revolutie op de coachingsmarkt. Hoe kunt u nieuwe cliënten aantrekken voor coaching? In tijden van Google, YouTube, Facebook en Instagram is er maar één slim antwoord: e-mailmarketing of e-mailtrechters, in de volksmond ook […]
E-mail trechter voorbeelden: Geautomatiseerde e-mails voor doelgroepen – Automatisering
in Marketing, Tipps & Hilfe/door S_kinskiGeautomatiseerde e-mails – Een van de toverwoorden in online marketing is “automatisering”. Hoe meer processen worden geautomatiseerd, hoe minder werk er overblijft. Bovendien kunnen projecten gemakkelijker worden opgeschaald, u hebt immers minder mankracht nodig, ondanks de toename van het aantal klanten. Sommige gebieden en digitale producten of zelfs online coaching kunnen op deze manier zeer […]
Literatuur: 5 boekentips! Leer + optimaliseer social media marketing
in Online Kurs, Tipps & Hilfe/door S_kinskiLiteratuur over sociale media – Welke literatuur kunnen we aanbevelen op het gebied van sociale-mediamarketing? Natuurlijk zouden we nu honderden boeken kunnen voorstellen, vooral als we kijken naar de verschillende deelgebieden rond sociale netwerken (Facebook, YouTube, Instagram, TikTok, …) maar ook performance marketing voor betaald bereik, community care voor organisch bereik, tot strategieën in digitale […]