Sociale netwerken: theorie en doorbraak in het communicatiemodel

Ken je het zender-ontvanger model? Het geeft aan in welke richting communicatie plaatsvindt. Een 1:n relatie zou bijvoorbeeld een radiostation in de jaren ’30 zijn. Het radiostation laat muziek en spraak horen en de kijkers ontvangen de uitzendingen thuis, bij de ontvanger. De communicatie is eenrichtingsverkeer. Informatie stroomt van de zender naar de ontvanger. Maar […]

Instagram Bot: Instazood genereert volgers voor accounts – Social Media Insights!

Instazood – De Instagram bot die niet iedereen kent! Graminsta, Combin of Robolike – Instagram bots in het Duits zijn een dubbeltje op een dozijn. Ze draaien allemaal op dezelfde server en afhankelijk van het aantal gebruikers neemt het risico op waarschuwingen en beperkingen van Instagram toe. Velen hebben al ervaringen opgedaan, maar hoe werkt […]

Facebook Marketing: Strategie van een Bureau | Social Media Insights!

Facebook Marketing – Retargeting, Pixel, Groepen, Fanpage: Facebook is een universum op zich! Een social media-campagne bestaat dus uit verschillende onderdelen. Maar in de eerste plaats gaat het voor velen om de basisopzet van een eigen Facebookkanaal voor bedrijven of producten. Vooral voor online winkels en digitaal gedistribueerde producten is het de moeite waard om […]

Bijscholing in Social Media Marketing: Manager Cursus in Online Cursus – start nu!

Social media managers houden zich bezig met de meest moderne vorm en discipline van online marketing. Sociale netwerken zoals Facebook, Instagram en YouTube hebben de wereld veranderd en natuurlijk ook de wereld van de reclame. Vandaag de dag is alles gericht op een uiterst snelle informatiestroom. Informatie (video’s, foto’s, teksten, trends, enz.) wordt sneller gedeeld […]

Influencer marketing in de lift / Interview Internet World Business

Influencer Marketing – “2017 was een jaar waarin een veel geridiculiseerde trend uitgroeide tot een volwassen industrie,” leest de kop van de nieuwste artikelen in Internet World Business. Influencer Marketing

Zoekmachine Optimalisatie Berlijn: SEO aanbevelingen voor Onpage & Offpage

Iedereen kent zoekmachines, in de eerste plaats natuurlijk Google, en de taak van een zoekmachine is om de zoeker de best mogelijke resultaten voor de zoektermen te geven. SEO-maatregelen zorgen ervoor dat de website van een bedrijf – mits de inhoud goed is – zo gunstig mogelijk in de zoekresultaten komt te staan. Dit betekent […]

Influencer Marketing #2: Blogger Relaties? Voor- en nadelen van de methode

Micro-, nano- en de “normale” beïnvloeders: kunnen zij echt in categorieën worden ondergebracht? We kijken kritisch naar de classificatie en categorisatie van influencers. Aan de hand van een eenvoudig voorbeeld laat ik zien hoe verschillend je bereik kunt categoriseren. Invloedrijke Marketing Online Cursus: Overzicht van de onderwerpen Definitie, ontwikkeling, Youtube, Facebook & Instagram Blogger relaties? […]

Social Media Stars 2017: overzicht van trends, nieuwkomers en campagnes

In 2017 bracht social media marketing sterren ook verder in de mainstream. Van influencer awards zoals Axel Springer’s “Place To B” tot de About You Awards. Verder naar de nieuwe vallende sterren van de scene, in het bijzonder Lisa en Lena

SEO Bedrijf: Aanbevelingen voor München en Beieren

Voor veel bedrijven is het tegenwoordig belangrijk om ook op het internet aanwezig te zijn. Hoe groter de onderneming, hoe belangrijker dit wordt. Om een toppositie in de zoekresultaten van Google en Co te bereiken, is SEO het eerste middel bij uitstek. Want met SEO-maatregelen en uitgekiende contentmarketingstrategieën kan een bedrijf in zeer korte tijd […]

Instagram Story: nu met polls, kansen en risico’s voor influencers en merken

Nu in Internet World Business magazine, het nieuwe interview met social media expert Stephan M. Czaja over het onderwerp “Influencer Marketing: Nieuwe overzichtsfunctie van Instagram Stories”. Sociale media