Indruk in online marketing (Google, Instagram & Co.): definitie, berekening en monitoring

Indruk – Google zoekresultaten, website, e-commerce, sociale advertenties op Instagram of native advertenties in online portals. Als online marketeer heeft u voortdurend te maken met indrukken. Maar wat zijn indrukken per definitie? Indrukken: Definitie Als je kijkt naar de vertaling van indruk, zou het 1:1 vertaald kunnen worden als “indruk” of “circulatie”. Er is geen […]

Satellietproject (SEO): Vergroot bereik door backlinks in je eigen netwerk

Satelliet Project – Tip! Heb je ooit gehoord van een “satelliet project”? In online marketing is een satellietproject een tweede website, blog of social media-account dat extra bereik genereert. Satelliet projecten voor zoekmachine optimalisatie: Hoe werkt het? Hier is een kleine best practice van mij: om mijn modellenbureaus wereldwijd te ondersteunen, zijn we een online […]

Huisvesting & Onroerend Goed – Sociale Media Marketing, Reclame en Influencers

Wonen, of het nu in een huis, in een flatgebouw of te huur is, social media marketing wordt steeds relevanter voor steeds meer makelaarskantoren en -agentschappen, want de cijfers spreken een duidelijke taal! Het werven van potentiële belangstellenden en dus huurders of kopers kan bij weinig vormen van reclame zo nauwkeurig worden gericht, maar bij […]

30.000 gratis bezoekers per maand! Best practice: Influencer Fee – Kleine software, grote SEO

Influencer Fee wordt in het Engels gelezen, “fee” staat voor vergoeding (betaling). Maar handig genoeg leest het ook heel mooi in het Duits, als “Fee”. Influencer Fee is een website waar iedereen gratis Instagram prijzen kan berekenen voor gesponsorde posts. Wat kan de software doen? Gratis beoordeling van influencers Met onze prijscalculator geven we agentschappen, […]

Social media-agentschap voor banken en financiën: strategie, marketing en bereik

Social media bureau voor banken en financiën – Als social media bureau en consultant is een van onze kerntaken performance, d.w.z. het genereren van succes en succesmodellen (bijvoorbeeld als het gaat om advertenties): financieringen, het openen van rekeningen, aandelenstortingen. Wij hebben reeds veel ervaring opgedaan met financiële dienstverleners, tot betalingsproviders aan toe, een breed scala […]

Klick-Tipp: E-mailmarketing en verkoop – Software Tip

E-mail marketing genereert verkoop! Als het gaat om het onderwerp e-mailmarketing of prestatiemarketing, en dan zoeken de meesten naar de beste software, dan is het belangrijkste dat het een gratis aanbieder is. Maar is gratis software voor e-mailmarketing echt aan te bevelen? Mijn aanbeveling is Klick-Tipp. Klick-Tipp ervaringen Voor artsen, autodealers, reisorganisaties, cruises of zelfs […]

De ontwikkeling van sociale netwerken in Duitsland: geschiedenis en toekomst

Als social media-agentschap heb je het internet nodig zoals de lucht die je inademt. Wist je dat het internet heel dicht bij ons ontstaan is? Destijds was het een project in het CERN-onderzoekscentrum in Zwitserland. In principe is het heel eenvoudig: hyperlinks linken naar inhoud. Het systeem werd al snel gebruikt door het Amerikaanse leger […]

Monitoring: Waarom social media monitoring?

Monitoring van sociale media is belangrijk omdat er uiteindelijk altijd winst moet zijn. Social media-campagnes zijn nooit automatisch succesvol. Voorafgaande ervaring wordt altijd gecombineerd met live-ervaring, hoe reageert de doelgroep op het huidige moment? Op basis van deze basisinformatie ontwikkelt een social media bureau concepten om social media kanalen, advertenties en community management zo effectief […]

Schaalvergroting: Wat is een schaalbaar bedrijfsmodel? Advertenties

Schaalvergroting – in de bedrijfskunde, het onderwerp bij uitstek. Zodra u een proof of concept hebt bereikt, d.w.z. een winstgevend bedrijfsmodel, is de volgende stap om meer winst te genereren met minder investering. Veel dingen die veel geld kostten toen zij voor het eerst werden opgezet, hoeven nu immers niet meer te worden gedaan. Bepaalde […]

Invloedrijke sleutelfiguren: KPI’s voor sociale mediacampagnes

Influencer marketing is voor veel mensen nog helemaal nieuw. Influencer komt van het Engelse woord (to) influence en betekent “beïnvloeden”. Mensen hebben altijd anderen beïnvloed, door aanbevelingen, door eenvoudig “het woord te verspreiden”, maar ook door kritiek. Influencer marketing is dan de gerichte meningsvorming binnen een brede gemeenschap van een blogger of een platform (zoals […]