Instagram Story: nu met polls, kansen en risico’s voor influencers en merken

Nu in Internet World Business magazine, het nieuwe interview met social media expert Stephan M. Czaja over het onderwerp “Influencer Marketing: Nieuwe overzichtsfunctie van Instagram Stories”. Sociale media

Influencer & Blogger: Nieuw! Software voor prijzen, kosten en aanbiedingen

Wat kosten influencers? Exclusief en gratis voor geselecteerde persvertegenwoordigers en bloggers, is de Influencer Price Calculator nu beschikbaar! Virale inhoud is zijn gewicht in goud waard. Maar hoe wek je belangstelling? Nu gratis

Influencer Marketing #3: Social Media Software Tools voor Post Planning en Volgers

Softwareondersteuning en socialemediahulpmiddelen zijn essentieel voor online marketeers. Zij helpen bij alledaagse taken, vooral die taken die veel tijd in beslag nemen en kunnen worden georganiseerd door slim vooruit te plannen. Of het nu gaat om het onderwerp inhoud, het zoeken naar influencers of zelfs de door zovelen genoemde bots. We nemen een kijkje naar […]

Influencer Marketing #4: KPI’s (key performance indicators), doelen en planning van de social media campagne

Het bedenken van het influencer concept voor onze komende campagne wordt nu echt de grootste brok! Het gaat om de grote vragen en de kleine vragen. Van de definitie van de doelgroep tot de behoeften van de klant en de verschillende doelstellingen en KPI’s die we uiteindelijk nodig hebben om het succes van onze campagne […]

Influencer Categorieën: Classificatie van marketing types met formule + infographic

Hoe worden influencers eigenlijk gecategoriseerd? Vooral voor een influencer agency is het belangrijk om snel een overzicht te hebben, ook als het gaat om aanbiedingen voor klanten. De zinvolle indeling in groepen helpt bij de berekening van de prijzen, maar ook bij de duidelijkheid. Universiteiten en hogescholen geven ook steeds meer cursussen die expliciet ingaan […]

Invloedrijk inkomen: Hoeveel verdienen influencers echt?

Hoeveel verdienen influencers eigenlijk met een post? Deze statistiek van de Influencer Calculator toont het gemiddelde wereldwijde inkomen van influencers of bloggers met 1 miljoen fans. Natuurlijk hangen de kosten of prijzen

SEO bureaus Hamburg: Succes met zoekmachine optimalisatie

SEO is er om de websites van bedrijven populair te maken. Want alleen als een website zichtbaar is in de zoekresultaten van Google en Co. worden zoekers potentiële klanten. Daarom moet de website a) uitstekende inhoud in de markt zetten en b) maximaal verkeer genereren – en daarvoor optimaliseert SEO de zoekresultaten, zodat de website […]

Facebook Marketing Agency Alternatief: Hoe verkeer, leads en klanten te winnen!

Facebook Marketing Agency – Wat is het geheim van een Facebook Marketing Agency en zijn er alternatieven? Bij marketingcampagnes op Facebook gaat het met name om klassieke en bekende reclame. Alleen het kader is nieuw. Adverteren is nog steeds een van de gemakkelijkste manieren om hoge bezoekersaantallen te krijgen. Hoewel er veel verschillende technische termen […]

Influencer Marketing #5: Kwaliteit en kwantiteit van bloggers en interactie

Hoe zou jij je influencer campagne beginnen? Wil je werken met een specifieke influencer of…? niet helemaal, je wilt bereik! Het eerste wat je dus moet doen is de doelgroep die je wilt identificeren. Wie willen we bereiken? Pas daarna denken we na over de middelen. Invloedrijke Marketing Online Cursus: Overzicht van de onderwerpen Definitie, […]

Social Media Marketing Trends München 2018: FB, Youtube, Instagram & Musical.ly

Social Media Marketing Trends – München ontwikkelt zich, net als alle Duitse metropolen, al decennialang tot een steeds modernere stad. De digitale transformatie