E-handel Nieuws
Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is, samen met sociale-mediamarketing, een centraal thema in de e-handel en in bedrijven van allerlei aard. Leer hier over verschillende aspecten, niet alleen sociale marketing zoals Pinterest of Instagram Shopping, maar ook Google Ads en Native Ads op afstand.
SEO Content Spinning: Online Tools en Content Spinner Alternatief – Hoe het werkt!
in E-Commerce, Marketing, Tutorial, WordPress/door Stephan CzajaIn ons reclamebureau houden wij ons natuurlijk veel bezig met het onderwerp zoekmachine-optimalisatie. Content spinning is een van de onderwerpen waarover ons vragen worden gesteld. Hier gaat het om zekerheid bij het spinnen van inhoud, maar ook om de effectiviteit van zoekmachine plaatsing. Plaatsing in zoekmachines is tegenwoordig het allerbelangrijkste als het gaat om online […]
Social Media Design – Grafisch ontwerp van een creatief bureau: Best Practice
in Berlin, Best Practice, E-Commerce, Geen onderdeel van een categorie, Instagram, Marketing, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaSocial media ontwerpen door een creatief bureau bevorderen de uitstraling (het ‘imago’) van een bedrijf. Modern grafisch ontwerp verhoogt de interactie met de gebruikers en dus de winst – of registratie, verkoop of contact. Als u uw social media-concept slank wilt houden, kunt u vertrouwen op Instagram, vooral voor jonge doelgroepen. Met extensies (crossmedia) rond […]
Berlijn: Social Media Marketing Workshop voor 150 mensen – WOW!
in Berlin, E-Commerce, Instagram, Speaker, Youtube/door LauraWe geven vaak social media talks en trainingen in Berlijn, maar deze keer was het iets speciaals! Met een Zwitserse afdeling van meer dan 150 mensen, draaide alles om social media marketing en influencer marketing gedurende meer dan 8 uur. Oprichting van een bedrijf, start-up en pitch training Een bedrijf opzetten, start-up en pitch-training voor […]
Ontwikkeling van een strategie voor sociale media: Case study productevaluatie en ABC-analyse
in Berlin, E-Commerce, Geen onderdeel van een categorie, Marketing, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaWie ben jij? Nu al het grote knelpunt. Houden mensen van het merk of gebruiken ze het merk? Ons uitgangspunt. Voordat een bedrijf nadenkt over een marketingstrategie, is het belangrijk zich te concentreren op wat wij als bedrijf, bureau, product, dienstverlener of vereniging kunnen bereiken. Daartoe is het belangrijk eerst ons kerngebied te belichten, d.w.z. […]
WordPress + WooCommerce = Uw eigen online winkel
in E-Commerce, Tutorial, WordPress/door Stephan CzajaMet de gratis WooCommerce online winkel plugin voor WordPress, kunt u uw online winkel te creëren in een mum van tijd met de juiste bureau hulp. De plugin is het cruciale onderdeel voor de “online shop” functies in het WordPress content management systeem. Net als WordPress, is WooCommerce beschikbaar als gratis download. Met de krachtige […]
Top Food Start Ups USA in beeld! Marketing met hoge investeringen – gegarandeerd succes?
in Best Practice, E-Commerce, Instagram, Marketing, Trends/door Stephan CzajaSocial media marketing voor levensmiddelen – Nadat we in onze laatste “Insta-Food-Check” levensmiddelenwebshops in de VS en levensmiddelenwinkels in Duitsland hebben vergeleken, vergelijken we ze vandaag met start-ups in de online levensmiddelenhandel! Waarom eigenlijk? In de analyse van Amerikaanse en Duitse supermarkten die actief zijn op Instagram om meer bereik te krijgen, viel het relatief […]
SEO Bureaus Duitsland: Optimalisatie voor WordPress, Jimdo, Typo3, Shopware & Co.
in E-Commerce, Marketing, SEO/door Stephan CzajaOptimalisatie voor WordPress, Jimdo, Typo3, Shopware & Co – Het vinden van het juiste bedrijf of bureau voor zoekmachine optimalisatie is niet eenvoudig! Of het nu gaat om een SEO bureau in Berlijn, Hamburg, Keulen, Düsseldorf, Frankfurt of München, hier zijn onze aanbevelingen voor Duitsland! Hoewel het internet een integrerend deel van ons dagelijks leven […]
Zoekmachine Optimalisatie Berlijn: SEO aanbevelingen voor Onpage & Offpage
in Berlin, E-Commerce, Marketing, SEO/door Stephan CzajaIedereen kent zoekmachines, in de eerste plaats natuurlijk Google, en de taak van een zoekmachine is om de zoeker de best mogelijke resultaten voor de zoektermen te geven. SEO-maatregelen zorgen ervoor dat de website van een bedrijf – mits de inhoud goed is – zo gunstig mogelijk in de zoekresultaten komt te staan. Dit betekent […]