Social Media Marketing Verslag Dortmund
Sociale media netwerken zoals Facebook, Snapchat en YouTube bieden u enorme mogelijkheden voor efficiënte doelgroepcommunicatie, het zeer gericht aanspreken van gebruikersgroepen maar ook efficiënte interactie met de community.
Daarom is social media marketing een onvermijdelijke tool voor bedrijven om slimme online marketing te plannen. efficiënte doelgroepcommunicatie Social Media One – Voor social media reclamecampagnes helpen onze managers u op betrouwbare wijze bij de ontwikkeling van media. Met experts uit ons persoonlijke netwerk voor Facebook voor de relevante beslissingen voor online marketing. Digitale marketing behoort nu tot de normale normen van elke mediabeheerder De permanente monitoring van uw gemeenschap verhoogt het succes van uw marketing.
De gemeenschappen van beïnvloeders als multipliers worden door bedrijven uiterst effectief gebruikt. Politici, bloggers, atleten en auteurs zijn typische merkbeïnvloeders. Influencer marketing gaat over het winnen van experts en multipliers in een bepaald gebied als pleitbezorgers voor uw merk. Influencers hebben bijvoorbeeld invloed op de aanbeveling, evaluatie en beoordeling van merken. Influencers hebben allang naam gemaakt als experts met tienduizenden abonnees. Als je een foto publiceert, gaat die direct naar duizenden volgers op Facebook, Snapchat, Instagram & Co. Influencers zijn relevant voor vele vormen van reclame en marketing, niet alleen vanwege hun grote aanwezigheid onder al hun volgers op de sociale netwerken. Samen met u streven wij bij influencer marketing het doel na om de waarde van uw eigen merkboodschap te verhogen door het vertrouwen van de betreffende doelgroep in hun influencers. Verder denkend, op lokaal niveau, kan zelfs een kapper die actief is op Instagram geschikt zijn voor bedrijven. In principe kunnen er drie verschillende soorten beïnvloeders worden geïdentificeerd voor uw sociale-mediamarketing:
- Merk experts: Beïnvloeders van merken putten uit hun elementaire expertise wanneer ze diensten beoordelen. Zij staan neutraal tegenover producten. Merkexperts worden erkend als deskundigen op hun gebied.
- Merkcritici, zij zijn over het algemeen kritisch over het product. Door zich negatief uit te laten over een merk, oefenen zij een negatieve, directe invloed uit op de mening van volgers en hun aanbeveling.
- Merkliefhebbers hebben een nauwe band met het merk. Bovendien hebben deskundigheid en ervaring
Wij zijn altijd de beste contactpersoon voor productpromotie in Dortmund
Win nieuwe kopers met goede concepten samen met ons als social media managers. Volgens de online studie van ARD en ZDF over mediagebruik in de Bondsrepubliek Duitsland is driekwart van de Duitse burgers actief op het klassieke en mobiele internet, een enorm potentieel voor onlinereclame. Alleen al in het grootste sociale netwerk Facebook is iets minder dan een derde van de Duitse internetgebruikers actief, een groot aantal potentiële klanten ook in Berlijn die social media managers uiterst gericht kunnen promoten met advertenties voor nieuwe merken. Wij garanderen dat u altijd de creatieve professionals in uw team zult hebben voor social media management en Facebook-campagnes in Berlijn.
Retargeting voor Dortmund gebruikers en merken met onze Social Media Marketing
De social media managers van Social Media One verzorgen en adviseren onze klanten met eigenbelang en betrokkenheid, want u ziet, elke reclamecampagne is bijzonder. Met opties zoals Facebook’s Graph Search, heb je grote mogelijkheden om het kanaal te verbeteren. Niet alleen om de abonnees nauwkeurig te analyseren. Zo maken wij snel nauwkeurige campagneconcepten voor u. Hoe duidelijker de doelgroep, hoe hoger de gebruikersinteractie van uw kanaal zal zijn. Met Social Media One beschikt uw bedrijf altijd over social media-experts voor uw geplande of eerste campagne.
DIY! Facebook Marketing Online Cursus Aanbeveling
Er zijn veel tutorials en goede social media marketing artikelen op de blog. Maar als je de insider wilt kennen, moet je dieper in je trukendoos graven. Deze Facebook marketing cursus van ons partnerbureau AdBaker is ook voor kleine bedrijven een kijkje waard. In het artikel ‘Facebook Marketing’ leg ik de online workshop van onze keuze in tien stappen uit:
Dit is hoe Dortmund tikt: Het Social Media Marketing Rapport
Er wonen momenteel 586.181 mensen in het centrum van Dortmund en zijn voorsteden. In 2010 waren het er 580.444, een stad die altijd verandert. Een langdurige bevolkingstrend. Het aantal inwoners van Dortmund neemt licht toe, namelijk met 5.737 inwoners of 1% in de afgelopen 5 jaar. Met 2088 mensen/km2 is social media advertising voor Maketer in Dortmund en omstreken de moeite waard. Als je daar nu de hele regio Dortmund bij optelt, krijg je of bereik je een snel groeiend aantal internetgebruikers! Uit de verschillende onderzoeksresultaten van online studies blijkt dat bedrijven in Dortmund statistisch gezien bijna 50 miljard euro per jaar uitgeven aan reclame op het internet en in de sociale media, had u gedacht aan zulke hoge reclame-uitgaven? Nieuwe projecten en ook werk zijn steeds meer aanwezig in sociale netwerken in het tijdperk van snelle communicatie voor iedereen, niet alleen voor CEO’s van bedrijven.
Waarom niet?
13.135 Dortmunders openen de sociale media natuurlijk ook voor professionele aangelegenheden. Het aantal gebruikers van sociale media piekt op 123.098 mensen tussen ongeveer 19.00 en 20.00 uur. Dit betekent een extra 46.000 Dortmunders per dag die u zult bereiken met campagnes en advertenties op sociale netwerken. Andere tijden zijn nauwelijks de moeite waard. Van 5 tot 8 uur zijn er dan slechts 17.585 Dortmunder mensen online in gemeenschappen. 76.966 Dortmunders zijn online in sociale media en chats tussen 6-24 uur ’s avonds.
Elke dag worden er 877.008 berichten en foto’s tussen mensen heen en weer gestuurd. In totaal zijn er 30.695 foto’s door gebruikers geplaatst. 146.356 gebruikers willen via sociale media contact houden met vrienden. 76.931 willen met anderen praten. 56.291 willen nieuwe vrienden maken. Op zoek naar nieuwe zakelijke contacten, maar ook naar nieuwe strategieën 13.135. Elke dag op zoek naar nieuwe klanten 13.135.
Belangrijkste gebruikstijden voor Dortmund
Interactie | Youtube | Snapchat | ||
---|---|---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | |
Sociale media Gebruikers per dag in Dortmund |
55.739 | 5.250 | 5.728 | 2.864 |
Periode | ||||
5-8 uur | 9.848 | 1.200 | 1.309 | 654 |
8 uur – 13 uur | 47.270 | 5.758 | 6.282 | 3.141 |
13-16 h | 55.804 | 6.798 | 7.416 | 3.708 |
16-20 h | 63.190 | 7.698 | 8.397 | 4.199 |
20-24 h | 39.391 | 4.799 | 5.235 | 2.617 |
PrimeTime (Piek) | ||||
19-20 h | 68.935 | 8.400 | 9.164 | 4.580 |
Dagelijks gemiddelde | 55.739 | 5.250 | 5.728 | 2.864 |
Piekstijging tot het daggemiddelde |
55.739 | 5.250 | 5.728 | 2.864 |
Interactie | |||
---|---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | ||
Intercaties / dag in Dortmund |
233.284 | 28.427 | |
Rente | |||
Houdt, Commentaar | 221.006 | 26.930 | |
Nieuws | 491.125 | 59.845 | |
Foto’s | 17.189 | 2.095 | |
Vrienden, contacten | 81.959 | 9.987 | |
Chat en amusement | 43.081 | 5.250 | |
Nieuwe kennissen, vrienden | 31.523 | 3.841 | |
Beroep, baan, carrière | 7.355 | 896 | |
Klantenwerving | 4.203 | 512 |
Maandelijkse en jaarlijkse bezoeken van Dortmund
Interactie | ||
---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | |
Bezoekers / maand in m |
3.934.052 | 113.745 |
Bezoekers / jaar in m |
47.208.625 | 1.364.944 |