Social Media Marketing Verslag Wuppertal
Interactie is wat telt bij social media marketing; een nauwkeurig gedefinieerde doelgroep verhoogt de interactiefactor aanzienlijk. Met ons social media management beschikt uw merk altijd over social media-experts voor de geplande of eerste reclamecampagne op Facebook, Instagram en YouTube.
Onze social media managers verkopen innovatieve producten door middel van slimme social media campagnes.
Verhoog onmiddellijk de netto-omzet van uw bedrijf, met projectbeheer van ons, Social Media One, uw partner op het gebied van sociale netwerken. In Berlijn, Hamburg, Düsseldorf, Frankfurt maar ook München hebben wij samen met verschillende partners reclamecampagnes geleid. Met professionals uit ons persoonlijke netwerk en know-how voor alle kerngebieden in social media marketing. Social media marketing zorgt voor een efficiënte interactie met de gemeenschap, het doelgericht aanspreken van gebruikersgroepen en een efficiënte communicatie in gemeenschappen. virale evenementen Voor virale concepten helpen onze managers u betrouwbaar met de ontwikkeling van media. Een op de drie Duitse burgers is alleen al bij de wereldmarktleider Facebook geregistreerd. Potentiële klanten die je gericht kunt bereiken. Wij hebben vele middelgrote ondernemingen geadviseerd en talrijke succesvolle kanalen in de financiële sector ontworpen en geïmplementeerd, steeds met de modernste methoden en aandacht voor details.
Met retargeting naar lead generatie
Bouw nu merkfans op voor de lange termijn, gebruik slimme technologieën zoals retargeting voor het genereren van leads. Het internet als verkoopkanaal, met al zijn razendsnelle communicatieprocessen, doet al vele jaren zijn intrede in de mediamix van ondernemingen. Met Social Media One, de professionals voor social media management en social media reclamecampagnes in Berlijn, kunt u er zeker van zijn dat u de meest geïnteresseerde mensen op elk moment bereikt, zonder veel verspilling in de media. Wees creatief, vertel je fans een verhaal en overtuig volgers voor je merk en voor vele jaren. Wat
DIY! Facebook Marketing Online Cursus Aanbeveling
Er zijn veel tutorials en goede social media marketing artikelen op de blog. Maar als je de insider wilt kennen, moet je dieper in je trukendoos graven. Deze Facebook marketing cursus van ons partnerbureau AdBaker is ook voor kleine bedrijven een kijkje waard. In het artikel ‘Facebook Marketing’ leg ik de online workshop van onze keuze in tien stappen uit:
Social media marketing voor Wuppertal doelgroepen voor start-ups
350.046 inwoners wonen momenteel in Wuppertal met hun gezin of als alleenstaande. In verhouding tot de totale oppervlakte van Wuppertal kunt u zelfs als lokale starter direct 2079 inwoners per km² in uw omgeving hebben. Als je nu de hele omgeving van Wuppertal erbij optelt, krijg je een indrukwekkend aantal potentieel geïnteresseerden. In 2010 bedroeg het aantal 349.721, wat geenszins een nieuw fenomeen is; het inwonertal van Wuppertal is in slechts vijf jaar gestagneerd op 0% of 325 personen. Een snelle blik op online studies van de laatste maanden toont aan dat statistisch gezien bedrijven en ondernemingen uit Wuppertal elke 12 maanden 25 miljard euro uitgeven aan reclame op het internet en in de sociale media – zou u het geloven? Ook marketingmanagers zijn online op zoek naar nieuwe synergieën, zo’n 4.482 willen permanent meer klanten en zakenpartners leren kennen, en niet alleen in klassieke communities voor zakenmensen zoals LinkedIn of Xing in Duitsland! Ze pieken tussen 19.00 en 20.00 uur met 73.510 mensen. Dat zijn 28 duizend mensen meer. Om 8 uur ’s morgens – 1 uur ’s middags zijn er slechts 50.407 mensen uit Wuppertal online in de sociale media. Nemen we alleen al de werkdag, dan zijn gemiddeld 45.961 mensen uit Wuppertal weer online.
En ja, gebruikers zijn onvoorstelbaar actief en offensief, ze gaan zeer actief en gepassioneerd om met foto’s en posts op sociale netwerken! Dagelijks worden 235.673 “likes” gegeven op sociale netwerken. 523.717 directe berichten en spraakberichten zijn verzonden. En 18.330 nieuwe foto’s zijn geplaatst. 87.399 gebruikers willen in contact blijven met vrienden. 45.940 willen chatten op sociale netwerken. 7.843 zijn elke dag op zoek naar shoppers uit andere steden in Duitsland.
Dagelijks gebruik in Wuppertal
Interactie | Youtube | Snapchat | ||
---|---|---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | |
Sociale media Gebruiker / dag in Wuppertal |
33.285 | 3.136 | 3.421 | 1.710 |
Periode | ||||
5-8 uur | 5.881 | 717 | 782 | 391 |
8 uur – 13 uur | 28.228 | 3.439 | 3.752 | 1.876 |
13-16 h | 33.324 | 4.060 | 4.429 | 2.215 |
16-20 h | 37.735 | 4.598 | 5.016 | 2.508 |
20-24 h | 23.523 | 2.866 | 3.127 | 1.563 |
PrimeTime (Piek) | ||||
19-20 h | 41.165 | 5.016 | 5.472 | 2.736 |
Dagelijks gemiddelde | 33.285 | 3.136 | 3.421 | 1.710 |
Piekstijging tot het daggemiddelde |
33.285 | 3.136 | 3.421 | 1.710 |
Interactie | |||
---|---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | ||
Intercaties / dag in Wuppertal |
139.309 | 16.975 | |
Rente | |||
Houdt, Commentaar | 131.977 | 16.082 | |
Nieuws | 293.282 | 35.738 | |
Foto’s | 10.265 | 1.251 | |
Vrienden, kennissen | 48.943 | 5.964 | |
Chatten, Amusement | 25.727 | 3.135 | |
Nieuwe kennissen, vrienden | 18.824 | 2.294 | |
Beroep, werk, carrière | 4.392 | 535 | |
Klantenwerving | 2.510 | 306 |
Paginabeeld van Wuppertal
Interactie | ||
---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | |
Bezoekers / maand in m |
2.349.690 | 67.925 |
Bezoekers / jaar in m |
28.196.278 | 815.095 |