Social Media Marketing Rapport Gelsenkirchen
Social media marketing biedt u een digitale aanwezigheid in de sociale media, multinationale campagnes en welomschreven en gerichte evenementen. is de standaard geworden voor verschillende digitale reclamebedrijven. Sociale media leveren een belangrijke bijdrage.
Slimme social media-campagnes brengen producten of diensten veel efficiënter en met veel minder verspilling op de markt dankzij precieze targeting.
Altijd. Voor nationale en internationale campagnes
Verhoog de winst van uw bedrijf gestaag met slimme marketing van Social Media One! Facebook, Vimeo of zelfs Instagram: Onze consultants zorgen voor uw social media kanaal met steeds vernieuwende moderne strategieën in marketing voor meer organische groei. Uw moderne digitale aanwezigheid verkoopkanaal Internet, met zijn uiterst snelle communicatieprocessen is een vast onderdeel in de mediamix van projectmanagers. Bouw meteen planmatig merkfans op, gebruik slimme tools van Facebook zoals retargeting pixels voor lead generation. Volgens de ARD en ZDF Online Study zijn meer dan 60 miljoen Duitse burgers actief op het World Wide Web, bijvoorbeeld in sociale netwerken, een enorm potentieel voor bedrijven. Onze social media managers hebben veel bedrijven in Berlijn en in heel Duitsland geadviseerd en hebben veel uiterst succesvolle campagnes uitgevoerd, bijvoorbeeld in de verzekeringsbranche. Bij ons kunt u er zeker van zijn dat u de betrouwbare professionals voor uw project voor Facebook-campagnes in Berlijn krijgt. Ontmoet fans met geplande concepten.
Met opties als Graph Search heb je geweldige tools tot je beschikking om het kanaal te optimaliseren, niet alleen om volgers precies te analyseren. Op die manier maken wij snel nauwkeurige campagneconcepten voor u. Met ons social media management beschikt u over de social media-experts voor de geplande of allereerste campagne. Elk social media-project heeft zijn eigen specifieke uitdagingen, en wij adviseren en ondersteunen individuele klanten met enthousiasme en proactieve suggesties. Interactie is wat telt in sociale media, een precies gespecificeerde doelgroep verhoogt de interactie en reacties duurzaam voor uw merk.
Social Media Marketing Rapport Gelsenkirchen: Alle kerncijfers voor Facebook, YouTube, Instagram & Co.
Momenteel wonen er 260.368 mensen thuis in Gelsenkirchen. In 2010 waren het er 257.981. Dit is geenszins een nieuwe trend, aangezien de bevolking van Gelsenkirchen in de afgelopen vijf jaar met 2.387 inwoners of 1% is gegroeid. Met 2.481 inwoners per vierkante kilometer loont multimediale reclame in Gelsenkirchen en omgeving voor marketeers. Hieruit blijkt dat Gelsenkirchen met zijn digitale mogelijkheden uitermate geschikt is voor mediamanagers om alle relevante inwoners online warm te maken voor hun eigen merk. Alleen al een geoefende blik op de verschillende studies waarover we beschikken, toont aan. Statistisch gezien investeren de bedrijven van Gelsenkirchen jaarlijks 17 miljard euro in online promotie, wat men vandaag niet verwacht? Natuurlijk zijn ook ondernemers online, zo’n 3.334 willen elke dag nieuwe klanten ontmoeten. Niet alleen binnen de klassieke bedrijfsportalen. Misschien stelt u zich nu de vraag: wanneer is de reclame-investering de moeite waard? Het grootste aantal bezoekers zijn in de hoofdtijd van 19 tot 20 uur ’s avonds laat 54.677 Gelsenkirchener online. Volgens deze berekening krijg je 20.491 mensen extra! Alleen vandaag zijn 34.186 Gelsenkirchenaren online in de sociale media. Andere tijden zijn slechts in beperkte mate de moeite waard voor reclame-investeringen. Ter vergelijking: van 20.00 uur tot middernacht zijn slechts 31.244 Gelsenkirchenaren online op sociale media. Elke dag beoordelen 185.035 inwoners van Gelsenkirchen alleen al foto’s en selfies. 175.296 likes worden elke dag aangeklikt. Ongeveer 389.547 berichten worden heen en weer gestuurd van smartphones naar tablets. En 13.634 nieuwe foto’s van mooie herinneringen zijn geplaatst. 65.008 mensen in Gelsenkirchen willen in contact blijven met vrienden. 34.171 gebruikers uit Gelsenkirchen willen communiceren in sociale netwerken. 5.834 gebruiken ook gemeenschappen voor werk en beroep. 5.834 zoeken elke dag naar nieuwe klanten.
Statistieken – Daarom zijn de Gelsenkirchenaren online
Interactie | |||
---|---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | ||
Interacties / dag in Gelsenkirchen |
103.619 | 12.626 | |
Rente | |||
Houdt, Commentaar | 98.166 | 11.962 | |
Nieuws | 218.146 | 26.582 | |
Foto’s | 7.635 | 930 | |
Contacten, vrienden | 36.404 | 4.436 | |
Vermaak en chatten | 19.136 | 2.332 | |
Nieuwe kennissen, vrienden | 14.002 | 1.706 | |
Beroep, werk, carrière | 3.267 | 398 | |
Klantenwerving | 1.867 | 227 |
Jaarlijkse en maandelijkse bezoeken
Interactie | ||
---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | |
Bezoekers / maand in m |
1.745.484 | 50.523 |
Bezoekers / jaar in m |
20.945.806 | 606.276 |
Openingstijden voor Gelsenkirchen
Interactie | Youtube | Snapchat | ||
---|---|---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | |
Sociale media Gebruikers per dag in Gelsenkirchen |
24.758 | 2.330 | 2.541 | 1.271 |
Periode | ||||
5-8 uur | 4.374 | 532 | 581 | 290 |
8 uur – 13 uur | 20.996 | 2.555 | 2.787 | 1.394 |
13-16 h | 24.787 | 3.016 | 3.290 | 1.645 |
16-20 h | 28.068 | 3.415 | 3.726 | 1.863 |
20-24 h | 17.497 | 2.129 | 2.323 | 1.161 |
PrimeTime (Piek) | ||||
19-20 h | 30.619 | 3.731 | 4.070 | 2.032 |
Dagelijks gemiddelde | 24.758 | 2.330 | 2.541 | 1.271 |
Piekstijging tot het daggemiddelde |
24.758 | 2.330 | 2.541 | 1.271 |