Social Media Marketing Rapport Ingolstadt

Onze social media managers verkopen producten door slimme social media campagnes. Sociale netwerken maken onze dagelijkse en professionele communicatie met vrienden, collega’s en familie zo ongecompliceerd. Wij werken met professionals uit ons persoonlijk netwerk voor groepen en dynamieken voor de kerngebieden voor social media marketing. Wat wij als social media bureau vinden voor onze klanten, viraliteit in social media! efficiënte communicatie met de community Wij zijn het social media bureau voor bedrijven voor uw campagnes in social media. Met slimme social media strategieën tussen Facebook en Instagram.

De digitale transformatie van bedrijven met social media-marketingstrategieën

Voor doelgroepspecifieke online marketing geven de managers van Social Media One u graag advies. Het voortdurend herdefiniëren en monitoren van uw eigen doelgroep verhoogt de effectiviteit van uw digitale kanalen. Social Media One: Voor nationale en internationale concepten stellen wij ervaren consultants en mediamanagers voor u in Berlijn ter beschikking. Verhoog de netto-omzet van uw bedrijf, met krachtig campagnebeheer van ons, Social Media One. is standaard geworden voor diverse digitale reclamebedrijven, social media marketing heeft een procentueel aandeel in. Adverteren in digitale portalen behoort nu tot de gebruikelijke standaarden van elke mediamanager Social media marketing maakt multinationale marketingcampagnes, een snelle toename van het bereik en een zeer gerichte benadering van uw bedrijf mogelijk. Zowel in Berlijn, Hannover, Düsseldorf, Frankfurt als Stuttgart hebben we met verschillende partners mooie social media campagnes gemanaged. Alleen al in het grootste sociale netwerk Facebook is iets minder dan een derde van de Duitse internetgebruikers actief, een groot aantal potentiële klanten dus ook in Berlijn die u met Facebook Ads zeer gericht en snel kunt bereiken voor nieuwe ideeën. Ontmoet fans voor vele jaren door nieuwe ideeën geplande marketing strategieën. Met ons agentschap Social Media One, de professionals voor social media campagnes in Berlijn, kan uw team er zeker van zijn de juiste mensen te bereiken zonder veel verspilling. Volgens de ARD- en ZDF-studie over mediagebruik zijn meer dan zestig miljoen Duitse burgers actief op het web. Bouw duurzame merkfans voor jezelf en je merk. Gewoontegedragspatronen van consumenten veranderen, zodat het mediagebruik in dit decennium niet alleen steeds meer verschuift naar het internet en de sociale media. Wij hebben veel bedrijven in Berlijn en in heel Duitsland ondersteund met advies over digitale transformatie en veel kanalen geïmplementeerd, altijd met innovatie en aandacht voor detail.

 

mann-blogger-fashion-blogger-maenner-social-media-facebook-instagram-kanal

Alle feiten voor Instagram, Facebook & Co. in een oogopslag voor social media managers in Ingolstadt

132.438 inwoners wonen momenteel in Ingolstadt, alleen of met hun gezin. Als u nu als marketing manager de omgeving van Ingolstadt erbij haalt, krijgt u snel een groot aantal mensen! In 2010 waren het er nog 125.088, een stad die voortdurend verandert. Dit is een bevolkingstrend die in de demografie van Ingolstadt zeker nog lange tijd zal aanhouden. De bevolking van Ingolstadt is in de afgelopen 5 jaar met 6%, d.w.z. 7.350 personen, gegroeid. Op de totale oppervlakte van Ingolstadt telt de stad 993 inwoners per vierkante kilometer. Uit de verschillende gegevens van grote online studies blijkt, puur statistisch gezien, dat de bedrijven van Ingolstadt elke twaalf maanden bijna 10 miljard euro investeren in online marketing, wist u dat? Nieuwe projecten en ook werk zijn in het tijdperk van wereldwijde communicatie steeds meer voor iedereen aanwezig in de sociale media. Ons dagelijks leven verandert, evenals het mediagedrag van de mensen. Waarom niet? 2.968 Inwoners van Ingolstadt zijn geneigd sociale netwerken te gebruiken voor professionele interesses. 27.812 mensen zijn online in de 4 – 8 p.m. batting tijd. Gemiddeld zijn ongeveer 17.389 internetgebruikers in Ingolstadt online tijdens de periode van 6 uur ’s ochtends tot middernacht. Andere tijden zijn nauwelijks de moeite waard in vergelijking. Rond 13.00 uur tot ongeveer 16.00 uur zijn er slechts 22.514 mensen uit Ingolstadt online.

94.119 mensen uit Ingolstadt maken of reageren op foto’s van de sociale groep. 89.166x de “Vind ik leuk” knop wordt elke dag geuit. 33.067 gebruikers willen in contact blijven met vrienden. 17.381 willen met andere mensen praten op sociale netwerken. Professionele contacten en ook tot nu toe onbekende ideeën worden gezocht door 2.968. 1.696 van de Ingolstadt-gebruikers willen online nieuwe beïnvloeders voor bedrijven vinden.

Voornaamste gebruikstijden voor Ingolstadt

Interactie Facebook Instagram Youtube Snapchat
Mensen / Gebruikers Mensen / Gebruikers Mensen / Gebruikers Mensen / Gebruikers
Sociale media
Gebruikers per dag
in Ingolstadt
12.593 1.183 1.290 645
Periode
5-8 uur 2.225 270 295 147
8 uur – 13 uur 10.680 1.297 1.415 707
13-16 h 12.608 1.531 1.670 835
16-20 h 14.277 1.734 1.892 946
20-24 h 8.900 1.081 1.179 590
PrimeTime (Piek)
19-20 h 15.575 1.898 2.070 1.032
Dagelijks gemiddelde 12.593 1.183 1.290 645
Piekstijging
tot het daggemiddelde
12.593 1.183 1.290 645

Activiteiten van de Ingolstadt

Interactie Facebook Instagram
Mensen / Gebruikers Mensen / Gebruikers
Interacties / dag
in Ingolstadt
52.707 6.423
Rente
Reacties en Likes 49.933 6.084
Nieuws 110.962 13.521
Foto’s 3.884 473
Contacten, vrienden 18.517 2.256
Chatten, Amusement 9.734 1.186
Nieuwe kennissen, vrienden 7.122 868
Beroep, werk, carrière 1.662 202
Klantenwerving 950 116

Bezoeken per maand

Interactie Facebook Instagram
Mensen / Gebruikers Mensen / Gebruikers
Bezoekers per maand
in m
886.169 25.699
Bezoekers / jaar
in m
10.634.025 308.387