Social Media Marketing Rapport Mönchen-Gladbach
Sociale netwerken zijn een netwerk van dynamische groepen mensen, verschillende platforms en technische functies die onze communicatie met vrienden alomtegenwoordig en multimediaal maken. Slimme social media-campagnes brengen producten of diensten veel doeltreffender en doelgroepgerichter op de markt met veel minder risico op verspilling dan bij traditionele media. Verhoog uw nettowinst nu meteen. Wij zijn hét social media bureau voor bedrijven met de absolute wens voor mediabereik in sociale netwerken als Instagram en Youtube. Voor social media concepten helpt ons bureau u op betrouwbare en duurzame wijze bij de planning van campagnes.
Wij hebben campagnes ontworpen en uitgevoerd voor klanten van Berlijn, Hannover tot München. Online marketing is nu de gebruikelijke standaard marketingtools van elke mediabeheerder geworden Wij vertrouwen op virale merken in ons social media management. Sociale-mediamarketing draagt een steeds groter deel bij. Als het gaat om marketing bedrijven, ons bureau heeft expertise in alle sociale netwerken. Het voortdurend herdefiniëren en observeren van uw eigen doelgroep verhoogt het succes van uw marketing. Met innovatieve sterk gekoppelde marketingconcepten tussen Instagram, Twitter en Facebook. Zoals u ziet, zijn sociale media gemaakt voor doelgroepspecifieke en effectieve online marketing. Met socialemediamarketing kunt u evenementen met een groot bereik organiseren, uw bereik zeer snel vergroten en nationale campagnes voeren. Met ons krijgt u professionals voor social media management, uw team kan er zeker van zijn de juiste gebruikers te bereiken zonder veel verspilling. Bereik samen met ons fans met goede concepten. Een op de drie Duitse burgers is geregistreerd op
Meer volgers op Instagram: Werk met beïnvloeders snel haalbaar
Investeer uw reclamebudget in lage verspilling met know-how van experts. Wat
Facebook Retargeting voor Mönchengladbach gebruikers en merken bij ons voor uw Social Media Marketing
Met opties als Graph Search heeft uw marketingteam geweldige technieken tot hun beschikking, niet alleen om uw abonnees uitgebreid te analyseren. Zoals u begrijpt, is elk project nieuw. Daarom adviseren wij onze klanten met enthousiasme en veel inzet. Met Social Media One heeft uw bedrijf altijd de social media consulting experts voor de volgende of zelfs uw allereerste reclamecampagne op Facebook. Hoe preciezer uw doelgroep wordt bepaald, hoe frequenter de interactie van uw volgers.
Social Media Marketing Report Mönchengladbach: We onthullen alle cijfers
In het centrum van Mönchen-Gladbach en de buitenwijken van de grote stad wonen momenteel 259.996 mensen. In 2010 waren het er nog 257.993, een stad in voortdurende verandering. In absolute cijfers is dit geen nieuwe trend, het aantal inwoners in Mönchen-Gladbach stagneert met 1%, d.w.z. 2.003 inwoners in de afgelopen 5 jaar. In termen van het totale stadsgebied van Mönchen-Gladbach heeft u zelfs als stedelijke starter direct 1.525 inwoners / km² in uw omgeving. Dat is een zeer groot aantal potentiële klanten in uw buurt.
Nauwkeurige digitale reclame van bedrijven uit Mönchen-Gladbach
De verschillende gegevensverzamelingen van de online studies laten zien. Statistisch gezien investeren bedrijven en ondernemingen uit Mönchengladbach bijna 20 miljard euro per jaar in online promotie, had u gedacht aan zulke hoge advertentie-uitgaven? Natuurlijk zoeken directies ook online in sociale netwerken naar nieuwe synergieën en mogelijkheden om hun activiteiten op nieuwe markten uit te breiden. Een volle 3.329 gebruikers willen meer klanten en zakenpartners leren kennen, meer dan in de klassieke portalen voor zakenmensen. In de fase van ongeveer 16.00 tot 20.00 uur zijn 54.599 mensen uit Mönchengladbach actief op de sociale media. Daarentegen zijn er tussen 5 en 8 uur ’s morgens nauwelijks 7.800 online. Alleen vandaag al zullen gemiddeld 34.137 Mönchengladbachers online zijn in de sociale media en .
Mönchen-Gladbachers zijn multimediaal: Interactie op Instagram, Facebook & Co.
Elke dag geven 184.770 mensen in heel Mönchengladbach commentaar op foto’s en selfies van vrienden. Alleen in de omgeving van Mönchengladbach wordt elke dag 175.046 keer op Like gedrukt. 13.615 foto’s zijn geplaatst door gebruikers. 64.915 Mönchen-Gladbach internetgebruikers willen in contact blijven met vrienden. 34.122 willen chatten op sociale media. 24.967 willen kennissen en gelijkgestemden vinden. 5.826 gebruiken gemeenschappen vooral voor werk en beroep.
Interactie | |||
---|---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | ||
Interacties gedurende de dag in Mönchen-Gladbach |
103.471 | 12.608 | |
Rente | |||
Likes en commentaar | 98.026 | 11.945 | |
Nieuws | 217.834 | 26.544 | |
Foto’s | 7.624 | 929 | |
Vrienden en kennissen | 36.352 | 4.430 | |
Chatten, Amusement | 19.108 | 2.328 | |
Nieuwe kennissen, vrienden | 13.982 | 1.704 | |
Beroep, baan, carrière | 3.262 | 398 | |
Nieuwe klanten, acquisitie | 1.864 | 227 |
Bezoeken per maand
Interactie | ||
---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | |
Bezoekers / maand in m |
1.738.770 | 50.451 |
Bezoekers / jaar in m |
20.865.246 | 605.410 |
Dagelijks gebruik in Mönchengladbach
Interactie | Youtube | Snapchat | ||
---|---|---|---|---|
Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | Mensen / Gebruikers | |
Sociale media Gebruikers per dag in Mönchen-Gladbach |
24.722 | 2.321 | 2.532 | 1.266 |
Periode | ||||
5-8 uur | 4.368 | 530 | 578 | 289 |
8 uur – 13 uur | 20.966 | 2.545 | 2.776 | 1.388 |
13-16 h | 24.752 | 3.005 | 3.278 | 1.639 |
16-20 h | 28.028 | 3.402 | 3.711 | 1.856 |
20-24 h | 17.472 | 2.121 | 2.314 | 1.157 |
PrimeTime (Piek) | ||||
19-20 h | 30.576 | 3.726 | 4.064 | 2.024 |
Dagelijks gemiddelde | 24.722 | 2.321 | 2.532 | 1.266 |
Piekstijging tot het daggemiddelde |
24.722 | 2.321 | 2.532 | 1.266 |