Hulpmiddelen voor sociale media
Alles tegelijk? Lees hier de must-haves: 18+1 social media tools.
Meer informatie | Marketing Blog | Advertenties | Agentschap | E-commerce | Facebook | Help | Influencer | Instagram | AI | Nieuws | Pinterest | SEO | Snapchat | Statistieken | Threads | TikTok | Tools | Trends | Tutorials | Photoshop | SEO / SEA / SEM | Website & Online Shop | X (Twitter) | Wiki | YouTube
18+1 Social Media Marketing Tool: Software voor Facebook, Youtube, Instagram + Online Cursussen
in Facebook, Instagram, Pinterest, Software, Youtube/door Stephan CzajaVandaag willen wij u kennis laten maken met de beste en nieuwe social media software tools. Socialemedia-marketing heeft de wereld van de reclamebureaus en van alle ondernemingen op extreme en duurzame wijze veranderd door de nieuwe communicatiestructuren. Niet alleen de communicatieprocessen zijn nieuw, ook de hele referral marketing heeft een nieuw belang gekregen in de […]
Klick-Tipp: E-mailmarketing en verkoop – Software Tip
in Geen onderdeel van een categorie, Marketing, Software/door Stephan CzajaE-mail marketing genereert verkoop! Als het gaat om het onderwerp e-mailmarketing of prestatiemarketing, en dan zoeken de meesten naar de beste software, dan is het belangrijkste dat het een gratis aanbieder is. Maar is gratis software voor e-mailmarketing echt aan te bevelen? Mijn aanbeveling is Klick-Tipp. Klick-Tipp ervaringen Voor artsen, autodealers, reisorganisaties, cruises of zelfs […]
Marketing Automation – Bespaar tijd en geld met software
in Geen onderdeel van een categorie, Software, Wiki/door LauraHet automatiseren van de eigen social media marketing is onmisbaar voor groeiende kanalen om redenen van effectiviteit. Als u regelmatig sociale media wilt beheren, gemeenschappen wilt onderhouden en uw bereik wilt vergroten, hebt u constante interactie nodig. Constante interactie door werknemers alleen is zeer tijdrovend en uiteraard ook duur. Vooral wanneer software de taken kan […]
Organisch bereik – Facebook, Instagram, YouTube en viraliteit
in Marketing, SEO, Software, Wiki, Youtube/door LauraOrganisch bereik is een van de doelstellingen bij het beheer van sociale media. Omdat organisch bereik duurzaam is. Echte mensen, echte mensen die interactie hebben met hun social media account. De meeste bedrijven geven veel geld uit aan bereik, want een eigen community creëren vergt veel creativiteit, tijd en werk. Voor bedrijven, merken en producten […]
DigiMember 3.0: Abonneesysteem voor WordPress – Software Tip
in Marketing, Software, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaAbonnement systeem en passief inkomen. De WordPress oplossing om de verkoop van uw lidmaatschappen en abonnementen volledig te automatiseren! Klanten hebben op abonnement (dagelijks, wekelijks, maandelijks of op individuele bestelling) is het grote doel voor velen in online marketing. Omdat iedereen ervan droomt een passend inkomen te genereren via het aantal abonnees. WordPress Software voor […]
Filter – term, definitie en de beste 5 apps voor iPhone & Android
in Instagram, Software, Tipps & Hilfe, Wiki/door Stephan CzajaFilters hebben twee betekenissen in social media-marketing, afhankelijk van of men de term “filter” vanuit een systematisch of een visueel perspectief bekijkt. Filter als technische functie in inhoudsbeheer Filters zijn functionaliteiten binnen content management systemen die een meer gerichte selectie van inhoud mogelijk maken. Bijvoorbeeld door gerichte filtering op basis van een trefwoord, of in […]
Combin 2.0: Likes / Comments voor meer volgers & fans – Testverslag 2019
in Instagram, Software, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaMeer likes, comments en volgers op Instagram – het klinkt zo simpel maar veel social media managers hebben de moeite om regelmatig met de community te communiceren. Het zijn andere projecten die wachten in het bedrijf, vakanties of zelfs weekends. Het grote probleem is dat er altijd leemtes zijn. Sociale-mediaplatforms beoordelen Instagram-kanalen vooral op regelmatigheid […]
Social Hub: redactionele planning en monitoring – Software Tip
in Geen onderdeel van een categorie, Marketing, Software/door Stephan CzajaBij Social Hub gaat het in de eerste plaats om de interactie met de gebruiker. Naast de gebruikelijke redactionele planning, die ook door Buffer of Hootsuite wordt aangeboden, legt deze software bijzondere nadruk op het volgen van conversaties, op snelle reacties van medewerkers op opmerkingen of postings en zo op het opbouwen van langetermijnrelaties met […]