Facebook Nieuws
Nieuws van ons Facebook-agentschap over sociale advertenties voor e-commercebedrijven tot native ads.
Nieuws van ons Facebook-agentschap over sociale advertenties voor e-commercebedrijven tot native ads.
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
Vriend – Vrienden op Facebook vs Abonnement
in Facebook, Twitter, Wiki/door Stephan CzajaEen vriend is een verbonden persoon op Facebook. Wanneer wij als social media account een vriendschapsverzoek doen aan een ander social media account op Facebook, worden we vrienden. Door deze formulering geeft Facebook uitdrukking aan de band tussen twee gebruikers. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen de termen subscribe en friend. Tip! Emotie ontmoet Community […]
Vriendenpagina – Facebook vrienden en privacy
in Facebook, Wiki/door Stephan CzajaOp de vriendenpagina kunt u alle vrienden van een persoon op Facebook vinden. Iedereen die een eigen account heeft aangemaakt op Facebook kan vrienden toevoegen, waarover we vorige week al berichtten. Zodra u een vriend hebt toegevoegd, verschijnt hij of zij op de vriendenpagina. De vriendenpagina kan worden bekeken via het sociale profiel. De vriendschapspagina’s […]
Vind ik leuk – Facebook Vind ik leuk knop
in Facebook, Wiki/door Stephan CzajaDe term “Vind ik leuk” werd door Facebook geïntroduceerd als synoniem om aan te geven dat men een bepaald bericht of een bepaald medium leuk vindt. De Like-knop werd geïntroduceerd aan het begin van het sociale netwerk Facebook. Tip! Emotie ontmoet Community & Adverstising – Meer over ons Facebook-agentschap Like knop uitbreiding Intussen is de […]
Feed – nieuws en updates van blogs en sociale kanalen
in Facebook, Wiki/door Stephan CzajaEen feed beschrijft het archiveren van nieuwe inhoud. Dit klinkt op het eerste gezicht een beetje droog, maar om precies te zijn is een feed een nieuwsstroom. In principe kunnen alle contentmanagementsystemen, van blogs tot sociale medianetwerken, een dergelijke feed aanbieden. Verschillende voedingsformaten Afhankelijk van de reden voor het gebruik, wordt een dergelijk voeder op […]
Facebook Bereik – Fans werven, organisch en betaald
in Facebook, Wiki/door Stephan CzajaWe hebben in veel van onze artikelen in het Social Media Blog al besproken hoe u Facebook-bereik kunt genereren en creëren. Facebook-bereik is erg belangrijk voor bedrijven, want hoe meer bereik je hebt, hoe meer mensen je direct kunt aanspreken. Hetzij via organisch bereik, d.w.z. bereik dat uitsluitend wordt gegenereerd door het feit dat onze […]
Facebook-groep – ideeën, projecten en verenigingen organiseren
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Wiki/door Stephan CzajaEen Facebook-groep is een open of gesloten gemeenschap van Facebook-gebruikers. Elke gebruiker kan zijn eigen account aanmaken. Als gebruikers een specifieke zorg of een specifiek onderwerp hebben dat van belang is voor verschillende mensen en niet alleen een privébericht tussen twee mensen, worden groepen gevormd. Een groep kan heel klein zijn, bv. de tennisclub van […]
Facebook fans – krijg volgers en vind-ik-leuks
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Tipps & Hilfe, Wiki/door Stephan CzajaFacebook-fans zijn de mensen die een Facebook-fanpagina volgen. Fanpagina’s worden aangemaakt door personen, organisaties of bedrijven. Het basisprincipe van Facebook is om vriendschappen digitaal aan te gaan, via zogenaamde vriendschapsverzoeken. Wie echter meer relaties heeft dan een privépersoon, bv. publieke figuren of bedrijven, heeft een fanpagina nodig. Vriendverzoeken kunnen worden geaccepteerd tot een maximum van […]
Vermelding – Markering op sociale media-kanalen
in Facebook, Tipps & Hilfe, Wiki/door Stephan CzajaVermeldingen zijn markeringen van personen of socialemediakanalen van bedrijven en projecten op andere media of in andere teksten. Met elke vermelding of tag, raakt onze naam verder verspreid in het sociale media universum. Een vermelding is veel waard omdat daaruit blijkt dat wij ook met anderen omgaan. Het maakt niet uit of we zelf actief […]