Social Analytics: investeerder gezocht voor social media software

Bent u op zoek naar een lucratieve investeringsmogelijkheid op het gebied van software en social media analytics? Dan ben je hier aan het juiste adres. Met onze Social Analytics Company hebben we een revolutie teweeggebracht in de wereld van Instagram monitoring, analyse en ook de berekening van prijzen voor influencers. Wij werken elke dag aan […]

Nep of niet nep? Spookaccounts op Instagram – Analyse van sociale media

Likes en volgers kopen is vandaag de dag absoluut geen probleem meer. In Rusland zijn er zelfs de eerste automaten voor “likes” op luchthavens, waar je voor een paar roebel 50, 100, 1.000 of zelfs 10.000 volgers kunt kopen. Het is superhandig om je sociale profiel een beetje te pimpen voordat je op reis gaat. […]

Pitch: Marketingaspecten voor presentaties – Analyse van de sociale media

Voor pitches aan klanten of projecten voor investeerders of potentiële financiers wordt een analyse van de sociale media steeds belangrijker omdat het een cruciaal onderdeel van marketing is. Of het nu gaat om de samenwerking met de blogger of influencer en hun Instagram-kanaalanalyse of de kanalen van de concurrentie en ons potentieel op de markt, […]

Profielen en accounts: hoe bereken je de waarde van beïnvloeders – Social Media Analysis

Social Analytics maakt de Instagram profielanalyse van bloggers en Instagrammers zo gemakkelijk. Geen volle Excel-tabellen met honderden waarden en duizenden rijen, geen gele achtergronden, geen groene achtergronden, geen soms grote en soms kleine letters, alles overzichtelijk in één software. Instagram profiel analyse: Hoe de waarde te berekenen Met Social Analytics kunnen bedrijven, zelfstandigen en werknemers […]

Successen en kerncijfers in de monitoring: Instagram – Analyse van de sociale media

Voor bedrijven, agentschappen en merken is monitoring op sociale netwerken zoals Instagram bijzonder belangrijk wanneer ze werken met bloggers en influencers. Monitoring heeft betrekking op het meten van het succes van projecten. Als wij iemand vragen om reclame te maken voor ons merk op Instagram, zal hij een foto of video plaatsen waarop ons merk […]

KMO & Social Media Marketing: 5 vragen aan onze expert – Interview in een magazine

Kleine en middelgrote bedrijven kunnen veel reclamebudget besparen via social media marketing, want een eenmaal gestarte community is blijvend. Community, reclame, klantenservice en rekrutering, bedrijven kunnen alleen winnen met hun eigen social media-account. In het interview van vandaag met [ DEMNÄCHST ] hebben we gefilosofeerd over KMO’s (kleine en middelgrote ondernemingen) en hun kansen en […]

Content Spinner voor Social Bots: Comment Spinning Tool

Vandaag willen we een blik werpen op een heel speciaal onderwerp, namelijk content spinning. Content spinning, heel eenvoudig uitgelegd, gaat over het creëren van zinvolle zinnen uit verschillende variabelen. We hebben bijvoorbeeld een variabele die er, in vereenvoudigde vorm, zo uitziet: {A|B|C} De resultaten: A of B of C Op basis van deze variabele kunnen […]

Social Media Design – Grafisch ontwerp van een creatief bureau: Best Practice

Social media ontwerpen door een creatief bureau bevorderen de uitstraling (het ‘imago’) van een bedrijf. Modern grafisch ontwerp verhoogt de interactie met de gebruikers en dus de winst – of registratie, verkoop of contact. Als u uw social media-concept slank wilt houden, kunt u vertrouwen op Instagram, vooral voor jonge doelgroepen. Met extensies (crossmedia) rond […]

Advertenties in Instagram Stories: reclame voor bedrijven

Kun je nog effectiever adverteren op Instagram? Op Instagram kun je niet alleen adverteren met een post, maar ook advertenties afspelen in Instagram Stories. Vandaag willen we de voor- en nadelen van zo’n Instagram Story advertentie bespreken. Wil je een echte campagne zien? Bekijk dan onze nieuwe Instagram reclame / ontwerp best practice. Maar eerst […]

Ontwikkeling van een strategie voor sociale media: Case study productevaluatie en ABC-analyse

Wie ben jij? Nu al het grote knelpunt. Houden mensen van het merk of gebruiken ze het merk? Ons uitgangspunt. Voordat een bedrijf nadenkt over een marketingstrategie, is het belangrijk zich te concentreren op wat wij als bedrijf, bureau, product, dienstverlener of vereniging kunnen bereiken. Daartoe is het belangrijk eerst ons kerngebied te belichten, d.w.z. […]