SEO, SEA & SEM

Nieuwe Google Search Console: instellen voor websites, winkels en WordPress

Nieuwe look voor Google Webmaster Tools, nu Google Search Console! De meest populaire software voor zoekmachineoptimalisatie van online exploitanten voor het gedetailleerd opvragen van impressies, kliks en rankings is van uiterlijk veranderd. Het ontwerp is moderner geworden, met compatibiliteit voor mobiele webweergave. We wilden een blik werpen op de belangrijkste wijzigingen en een overzicht geven […]

Referral marketing – Positieve beoordelingen in sociale netwerken & online portals

Referral marketing – Natuurlijk kunnen we vandaag ingaan op de algemene vraag, hoe krijg je gelukkige werknemers? Van werktijden tot flexibele werktijden, bonusbetalingen, meer vakantiedagen, de algemene stemming in het team tot kleine attenties die aan de werknemer moeten worden gegeven. Maar wij willen ons richten op reputatie in digitale media. Immers, wanneer hebt u […]

Satellietproject (SEO): Vergroot bereik door backlinks in je eigen netwerk

Satelliet Project – Tip! Heb je ooit gehoord van een “satelliet project”? In online marketing is een satellietproject een tweede website, blog of social media-account dat extra bereik genereert. Satelliet projecten voor zoekmachine optimalisatie: Hoe werkt het? Hier is een kleine best practice van mij: om mijn modellenbureaus wereldwijd te ondersteunen, zijn we een online […]

30.000 gratis bezoekers per maand! Best practice: Influencer Fee – Kleine software, grote SEO

Influencer Fee wordt in het Engels gelezen, “fee” staat voor vergoeding (betaling). Maar handig genoeg leest het ook heel mooi in het Duits, als “Fee”. Influencer Fee is een website waar iedereen gratis Instagram prijzen kan berekenen voor gesponsorde posts. Wat kan de software doen? Gratis beoordeling van influencers Met onze prijscalculator geven we agentschappen, […]

Permalink – Facebook, WordPress, SEO en voordelen

Social media permalinks zijn zeer belangrijk in de hele digitale wereld. Omdat URL’s kunnen veranderen als een artikel verandert. Als dit artikel eerder werd gedeeld op ons social media-kanaal, zal de link niet langer toegankelijk zijn na een URL-wijziging. Als mediabeheerder moet u er dus voor zorgen dat u alle links instelt als permalinks. Hoe […]

Paginabezoeken: Bepaal organisch bereik, Google Analytics en websiteweergaven

Paginabezoeken, zogenaamde impressies, staan voor de weergaven door individuele personen. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen twee verschillende soorten paginaweergaven. Aan de ene kant zijn er impressies, die elke paginaweergave tellen, zelfs als een gebruiker onze pagina twee of zelfs drie keer heeft geopend. Anderzijds zijn er unieke impressies, waarbij elke gebruiker slechts eenmaal wordt […]

Click-through rate (CTR) – succes meten in sociale media

De click-through rate (CTR) is een uiterst belangrijke indicator voor rapportage en toezicht. Het doorklikpercentage is een kengetal dat informatie geeft over de verhouding tussen de weergaven en de kliks. Hoe hoger dit percentage, hoe succesvoller de campagne. Tip: Als u dit artikel leest, zult u het hele basismodel van advertentiebeheer begrijpen. Aan het eind […]

Nieuwsjacking – iPhone 14, maanhotel en barbecueseizoen

Newsjacking is een technische term uit de zoekmachine optimalisatie. Newsjacking, wat is dat eigenlijk? Laten we, in plaats van een definitie, een klein voorbeeld nemen. Heb je ooit gezocht naar iPhone 14? Waarschijnlijk nog niet. Maar het zal op een gegeven moment komen, zo zeker als eieren eieren zijn. Dus als je vroeg op dit […]