Partner
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
Nieuwe Google Search Console: instellen voor websites, winkels en WordPress
in E-Commerce, SEO, Tutorial, WordPress/door Stephan CzajaNieuwe look voor Google Webmaster Tools, nu Google Search Console! De meest populaire software voor zoekmachineoptimalisatie van online exploitanten voor het gedetailleerd opvragen van impressies, kliks en rankings is van uiterlijk veranderd. Het ontwerp is moderner geworden, met compatibiliteit voor mobiele webweergave. We wilden een blik werpen op de belangrijkste wijzigingen en een overzicht geven […]
Referral marketing – Positieve beoordelingen in sociale netwerken & online portals
in Best Practice, Geen onderdeel van een categorie, News, SEO, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaReferral marketing – Natuurlijk kunnen we vandaag ingaan op de algemene vraag, hoe krijg je gelukkige werknemers? Van werktijden tot flexibele werktijden, bonusbetalingen, meer vakantiedagen, de algemene stemming in het team tot kleine attenties die aan de werknemer moeten worden gegeven. Maar wij willen ons richten op reputatie in digitale media. Immers, wanneer hebt u […]
Satellietproject (SEO): Vergroot bereik door backlinks in je eigen netwerk
in Best Practice, Marketing, SEO, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaSatelliet Project – Tip! Heb je ooit gehoord van een “satelliet project”? In online marketing is een satellietproject een tweede website, blog of social media-account dat extra bereik genereert. Satelliet projecten voor zoekmachine optimalisatie: Hoe werkt het? Hier is een kleine best practice van mij: om mijn modellenbureaus wereldwijd te ondersteunen, zijn we een online […]
30.000 gratis bezoekers per maand! Best practice: Influencer Fee – Kleine software, grote SEO
in Best Practice, Marketing, News, SEO/door Stephan CzajaInfluencer Fee wordt in het Engels gelezen, “fee” staat voor vergoeding (betaling). Maar handig genoeg leest het ook heel mooi in het Duits, als “Fee”. Influencer Fee is een website waar iedereen gratis Instagram prijzen kan berekenen voor gesponsorde posts. Wat kan de software doen? Gratis beoordeling van influencers Met onze prijscalculator geven we agentschappen, […]
Permalink – Facebook, WordPress, SEO en voordelen
in E-Commerce, SEO, Wiki/door LauraSocial media permalinks zijn zeer belangrijk in de hele digitale wereld. Omdat URL’s kunnen veranderen als een artikel verandert. Als dit artikel eerder werd gedeeld op ons social media-kanaal, zal de link niet langer toegankelijk zijn na een URL-wijziging. Als mediabeheerder moet u er dus voor zorgen dat u alle links instelt als permalinks. Hoe […]
Paginabezoeken: Bepaal organisch bereik, Google Analytics en websiteweergaven
in Geen onderdeel van een categorie, SEO, Tipps & Hilfe, Wiki/door LauraPaginabezoeken, zogenaamde impressies, staan voor de weergaven door individuele personen. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen twee verschillende soorten paginaweergaven. Aan de ene kant zijn er impressies, die elke paginaweergave tellen, zelfs als een gebruiker onze pagina twee of zelfs drie keer heeft geopend. Anderzijds zijn er unieke impressies, waarbij elke gebruiker slechts eenmaal wordt […]
Click-through rate (CTR) – succes meten in sociale media
in Geen onderdeel van een categorie, Report, SEO, Tipps & Hilfe, Wiki/door LauraDe click-through rate (CTR) is een uiterst belangrijke indicator voor rapportage en toezicht. Het doorklikpercentage is een kengetal dat informatie geeft over de verhouding tussen de weergaven en de kliks. Hoe hoger dit percentage, hoe succesvoller de campagne. Tip: Als u dit artikel leest, zult u het hele basismodel van advertentiebeheer begrijpen. Aan het eind […]
Nieuwsjacking – iPhone 14, maanhotel en barbecueseizoen
in Geen onderdeel van een categorie, SEO, Wiki/door LauraNewsjacking is een technische term uit de zoekmachine optimalisatie. Newsjacking, wat is dat eigenlijk? Laten we, in plaats van een definitie, een klein voorbeeld nemen. Heb je ooit gezocht naar iPhone 14? Waarschijnlijk nog niet. Maar het zal op een gegeven moment komen, zo zeker als eieren eieren zijn. Dus als je vroeg op dit […]