Facebook Nieuws
Nieuws van ons Facebook-agentschap over sociale advertenties voor e-commercebedrijven tot native ads.
Nieuws van ons Facebook-agentschap over sociale advertenties voor e-commercebedrijven tot native ads.
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
De grondbeginselen van sociale media voor marketingmanagers – Video tutorial #1
in Berlin, Facebook, Instagram, Marketing, Tipps & Hilfe, Twitter, Youtube/door Stephan CzajaHier bespreken we eerst de basisprincipes van marketing in sociale netwerken. Sinds Facebook de wereld heeft veroverd, zijn sociale netwerken steeds gedifferentieerder geworden. Niet alleen wat hun functies betreft, maar ook ten aanzien van hun respectieve doelgroepen. Hier kunt u alle social media marketing tutorials vinden.
Facebook Fanpage Beheer – Social Media Kanaal Instelling
in Facebook, Influencer, Marketing, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaVanmorgen hadden we een zeer uitgebreide vraag op kantoor over het onderwerp Fanpage Management – veel onopgeloste vragen en veel belangstelling voor het onderwerp. Daarom wilden wij onze klanten helpen en hen een gedetailleerd antwoord geven over het thema van het beheer van fanpagina’s.
Frankfurt Keynote Speaker: Social Media Marketing & Management voor Bedrijven
in Best Practice, Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Influencer, Marketing, Speaker/door Stephan CzajaDigitalisering is voortdurend aanwezig in al ons dagelijks leven. Als social media managers brengen we onze tijd niet alleen op het werk door, maar altijd op het sociale web, met vrienden of op zoek naar entertainment. In lezingen spreken wij uit concrete ervaring, niet uit theoretische toegepaste kennis en knowhow van derden, uit boeken over […]
De nieuwe Facebook Audience Insights: Alles wat je moet weten als page operator!
in Facebook, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaBent u op zoek naar een tool waarmee u uw Facebook-advertenties effectiever kunt richten? Wilt u een nauwkeuriger beeld krijgen van de mensen die u op Facebook kunt bereiken? Want zelfs de beste advertentieafbeelding en de beste advertentietekst zullen niet werken als je niet de juiste doelgroep hebt geselecteerd. In dit artikel leer je alles […]
6 Social Media Manager Tips voor de Facebook Fanpage – Beginner
in Facebook/door Stephan CzajaAls je een publiek figuur bent en besluit om een Facebook of Instagram account te hebben, sta je dichter bij je fans – zeker. Vooral jongeren kunnen via sociale netwerken worden bereikt. Maar ook agentschappen, managers en persvertegenwoordigers zitten op sociale netwerken. Het grote voordeel: je slaat twee vliegen in één klap. Je begint met […]
Hannover: Keynote Spreker voor Sociale Media & Beurzen
in Facebook, Speaker, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaSocial Media Hann over – Communicatie is het verspreiden van nieuws, emoties maar ook kennis. Vandaag bereikt het snel mensen met smartphones zoals nooit tevoren in de geschiedenis van de media. Niemand is gestopt met on the job leren en de digitale transformatie is in volle gang. Meer en meer managers begrijpen de nieuwe trend. […]
Interview met Michael Brenner over Facebook Ads in agentschappen
in Facebook, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaSocial media marketing wordt steeds belangrijker in bedrijven. Pioniers als Asos, Zara en Otto laten al jaren zien hoe modebedrijven sociale netwerken kunnen gebruiken om bereik en merkstatus te genereren. Dit combineert verschillende aspecten, van hoogwaardige tot exclusieve inhoud. Tekst, beeld of video
Essen: Spreker voor Social Media Management
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Speaker, Tipps & Hilfe, Twitter/door Stephan CzajaCommunicatie is het verspreiden van kennis, nieuws maar ook emoties. Vandaag, met smartphones, bereikt het mensen snel, zoals nooit tevoren mensen. Niemand van ons is ongeleerd in zijn vak en de digitale transformatie heeft de prioriteit van de bedrijven bereikt, meer en meer online marketing managers reageren op de trend naar moderne concepten in hun […]