Bit.ly – korte link voor lange links en affiliate links + aanbevelingen

bit.ly is een provider om links in te korten. Vooral voor online winkels met lange URL’s, of bij het delen van vluchtaanbiedingen die variabelen voor de vlucht, locatie in de URL bevatten, worden links al snel heel, heel lang. Dat is de reden waarom aanbieders van korte links steeds populairder worden. Tegenwoordig zijn er verschillende […]

Big Data – Algoritme en analyse van big data eenvoudig uitgelegd

Big Data verwijst naar de machinale verwerking van grote hoeveelheden gegevens. In sociale netwerken zoals YouTube, Instagram en Facebook, maar ook TikTok, LinkedIn en vele andere netwerken, speelt de verwerking van grote hoeveelheden gegevens de centrale rol. Niet alleen voor adverteerders, maar in het algemeen voor het algoritme van zoekmachines. Omdat zoekmachines de inhoud willen […]

Algoritme eenvoudig uitgelegd – Engels, synoniem en in het dagelijks leven

Een algoritme is een bepaald systeem dat ons snel resultaten geeft. Volgens Wikipedia is een algoritme “een unieke reeks regels voor het oplossen van een probleem of een klasse van problemen”. Algoritmen in het dagelijks leven Het woord algoritme is de laatste jaren en maanden vooral bekend geworden in de context van “Facebook”. Het “Facebook-algoritme” […]

Analytics – Wat is Analytics? Kosten, Google & Co.

Analytics hebben betrekking op de evaluatie van gebruikersgedrag. In wezen gaat het erom informatie te hebben over wat onze gebruikers al dan niet doen op een pagina of een sociaal netwerk. Gerichte evaluatie van gegevens voor analyse Programma’s voor de analyse van websites, onlinewinkels, socialemediakanalen en vele andere onlineoplossingen helpen om beslissingen te nemen, aanbiedingen […]

Bouncepercentage – definitie voor websites, online shops en sociale media

Het uitvalpercentage geeft de procentuele waarde aan van de mensen die na een bepaalde tijd uit een bepaald proces zijn gestapt. Dit kan verschillende aspecten hebben. Bijvoorbeeld, als we onze gebruiker naar een bepaalde YouTube-video leiden. Als onze video een waarde heeft van 20 seconden als KPI, d.w.z. Key Performance Indicator, zodat men het aanbod […]

KMO & Social Media Marketing: 5 vragen aan onze expert – Interview in een magazine

Kleine en middelgrote bedrijven kunnen veel reclamebudget besparen via social media marketing, want een eenmaal gestarte community is blijvend. Community, reclame, klantenservice en rekrutering, bedrijven kunnen alleen winnen met hun eigen social media-account. In het interview van vandaag met [ DEMNÄCHST ] hebben we gefilosofeerd over KMO’s (kleine en middelgrote ondernemingen) en hun kansen en […]

Content Spinner voor Social Bots: Comment Spinning Tool

Vandaag willen we een blik werpen op een heel speciaal onderwerp, namelijk content spinning. Content spinning, heel eenvoudig uitgelegd, gaat over het creëren van zinvolle zinnen uit verschillende variabelen. We hebben bijvoorbeeld een variabele die er, in vereenvoudigde vorm, zo uitziet: {A|B|C} De resultaten: A of B of C Op basis van deze variabele kunnen […]

SEO Content Spinning: Online Tools en Content Spinner Alternatief – Hoe het werkt!

In ons reclamebureau houden wij ons natuurlijk veel bezig met het onderwerp zoekmachine-optimalisatie. Content spinning is een van de onderwerpen waarover ons vragen worden gesteld. Hier gaat het om zekerheid bij het spinnen van inhoud, maar ook om de effectiviteit van zoekmachine plaatsing. Plaatsing in zoekmachines is tegenwoordig het allerbelangrijkste als het gaat om online […]

Social Media Design – Grafisch ontwerp van een creatief bureau: Best Practice

Social media ontwerpen door een creatief bureau bevorderen de uitstraling (het ‘imago’) van een bedrijf. Modern grafisch ontwerp verhoogt de interactie met de gebruikers en dus de winst – of registratie, verkoop of contact. Als u uw social media-concept slank wilt houden, kunt u vertrouwen op Instagram, vooral voor jonge doelgroepen. Met extensies (crossmedia) rond […]

Advertenties in Instagram Stories: reclame voor bedrijven

Kun je nog effectiever adverteren op Instagram? Op Instagram kun je niet alleen adverteren met een post, maar ook advertenties afspelen in Instagram Stories. Vandaag willen we de voor- en nadelen van zo’n Instagram Story advertentie bespreken. Wil je een echte campagne zien? Bekijk dan onze nieuwe Instagram reclame / ontwerp best practice. Maar eerst […]