
Niets gevonden
Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op
Twitter als perskanaal is voor veel middelgrote en grotere ondernemingen een belangrijk instrument om te communiceren met persvertegenwoordigers en journalisten. Met name persberichten hebben bij jongere journalisten niet meer het gewicht dat zij bij oudere vertegenwoordigers hebben. Voor bedrijven die al relevant zijn, is het dus de moeite waard om te investeren in een eigen Twitterfeed.
Wij raden Twitter echter niet aan als communicatiekanaal voor bedrijven en publieke figuren die aan het begin of in het midden van het ontwikkelingsproces staan, omdat het, alvorens middelen in Twitter te investeren, veel meer de moeite waard is om ze te investeren in netwerken zoals YouTube, Instagram of Facebook. Met name de duurzaamheid van bijvoorbeeld een goed functionerende YouTube-video is groot in verhouding tot 100 tweets. Daarom moet u als bedrijf overwegen om personele en financiële middelen in het Twitterkanaal te steken. Als u nog vragen heeft over Twitter en tweets, neem dan contact op met onze social media consultant.
Vragen? Praat met onze Twitter experts: Contact
Stephan M. Czaja, Eigenaar
CXMXO Groep
De juiste berichten op het juiste moment? Als agentschap zorgen wij niet alleen voor de conceptie en de inhoud – als u dat wenst – maar ook voor de pre-planning van de inhoud. Dit zorgt voor een constante bron van informatie die relevant wordt geacht voor de verschillende spelers op de markt. Tweets zijn nu twee keer zo “groot” in aantal karakters als een korte tijd geleden. In plaats van 160 tekens heb je nu twee keer zoveel om informatie te verspreiden. De relevantie van Twitter is niet voor elk bedrijf groot, maar voor veel publieke figuren en voor kleine en middelgrote bedrijven zijn constante PR-berichten en informatie over producten, werknemers, media en bedrijven winstgevend.
Kern Analyse
Analyse van het kanaal, de doelgroep en de concurrentie, met aansluitend overleg en bepaling van de doelstellingen.
Gids
Ontwikkeling vansociale-mediadoelstellingen en Twitterstrategie, persoonlijk en ter plaatse
Doelstelling
Twitterconcept, productie en redactioneel plan uit één hand. Leestip: Sociale-mediastrategie
Gemeenschap
Community management zorgt voor organisch bereik en creëert merkfans. Leestip: Community Management
Reclame
Campagne schakelen, betaald bereik voor content, dark posts en evaluatie. Lees tip, voorbeeld: Facebook Ads
Evaluatie
Analyse van inhoud, gemeenschappen en campagnes met aansluitende monitoring en rapportage. Leestip: Toezicht
Communicatie met de klant
Regelmatige afspraken met onze social media experts voor optimalisatie van de strategie. Een klein inzicht in de beste praktijken.
Vermenigvuldiger
Merkvertegenwoordigers en verwijzingsmarketing zijn een belangrijk instrument in sociale marketing. Leestip: Influencer Marketing
Evenementen
Met expertise van voeding tot mode, organiseren wij influencer evenementen met top media output. Leestip: Influencer Event
Spreker
Onze experts brengen hun kennis op een gerichte manier over op uw medewerkers of gasten. Lees Tip! Twitter Spreker
Voortgezet onderwijs
Wij brengen uw medewerkers op de hoogte en begeleiden u als mentor in Twitter-marketing. Leestip: Twitter-workshop
Beste
Wij werken aan merkfans, niet aan volgers. Wij vertrouwen aanwezigheid toe met aandacht voor detail. Leestip: Social media bureau.
Niets gevonden
Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op