Niets gevonden
Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op
Twitter is nu X! Meer informatie:
Twitter als perskanaal is voor veel middelgrote en grotere bedrijven een belangrijk middel om te communiceren met persvertegenwoordigers en journalisten. Vooral persberichten hebben bij jongere journalisten niet meer de slagkracht die ze bij oudere vertegenwoordigers hebben. Voor bedrijven die al relevant zijn, is het daarom de moeite waard om te investeren in een eigen Twitter-feed.
We raden Twitter echter niet aan als communicatiekanaal voor bedrijven en publieke figuren die aan het begin of in het midden van het ontwikkelingsproces staan, omdat het veel de moeite waard is om middelen te investeren in netwerken zoals YouTube, Instagram of Facebook voordat je ze investeert in Twitter. Met name de duurzaamheid van bijvoorbeeld een goed werkende YouTube-video is groot in verhouding tot 100 tweets. Daarom moet je als bedrijf overwegen om personele en financiële middelen in het Twitter-kanaal te steken. Als je nog vragen hebt over Twitter en tweets, neem dan contact op met onze social media consultant.
Vragen? Praat met onze Twitter experts: Contact
Stephan M. Czaja, Eigenaar
CXMXO Groep
De juiste berichten op het juiste moment? Als agentschap zorgen we niet alleen voor de conceptie en de inhoud – als u dat wenst – maar ook voor de pre-planning van de inhoud. Dit zorgt voor een constante bron van informatie die relevant wordt geacht voor verschillende spelers in de markt. Tweets zijn nu twee keer zo “groot” in aantal tekens als kort geleden. In plaats van 160 tekens heb je nu twee keer zoveel om informatie te verspreiden. De relevantie van Twitter is niet voor elk bedrijf groot, maar voor veel publieke figuren en voor kleine en middelgrote bedrijven zijn constante PR-berichten en informatie over producten, werknemers, media en bedrijven winstgevend.
Kernanalyse
Kanaal-, doelgroep- en concurrentieanalyse met daaropvolgend overleg en het stellen van doelen.
Gids
Ontwikkeling vansociale mediadoelen en Twitter-strategie, persoonlijk en ter plaatse
Doel
Twitterconcept, productie en redactieplan uit één bron. Leestip: Social media strategie
Gemeenschap
Community management zorgt voor organisch bereik en creëert merkfans. Leestip: Community management
Reclame
Campagnes omschakelen, betaald bereik voor inhoud, donkere berichten en evaluatie. Lees tip, voorbeeld: Facebook Ads
Evaluatie
Analyse van inhoud, gemeenschappen en campagnes met daaropvolgende monitoring en rapportage. Leestip: Monitoring
Communicatie met klanten
Regelmatige afspraken met onze social media-experts voor strategieoptimalisatie. Een klein inzicht in best practices.
Vermenigvuldiger
Brand advocates en referral marketing zijn een belangrijk instrument in sociale marketing. Leestip: Influencer Marketing
Evenementen
Met expertise van food tot fashion organiseren we influencer events met top media output. Leestip: Influencer evenement
Spreker
Onze experts brengen hun kennis gericht over op uw medewerkers of gasten. Lees Tip! Twitter Spreker
Voortgezet onderwijs
Wij brengen uw medewerkers op de hoogte en begeleiden u als mentors in Twittermarketing. Leestip: Twitter Workshop
Beste
We werken aan merkfans, niet aan volgers. We verankeren aanwezigheid met aandacht voor detail. Leestip: Social media bureau.
Niets gevonden
Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op