X-Mas: Social Media Marketing – 3 hoofdstukken gratis!
Social Media Marketing – voor Kerstmis voor jou 3 hoofdstukken – nu gratis. Voor de open haard of voor uw kantoor, wij wensen u veel plezier & inspiratie. We hebben het boek speciaal afgestemd op de mode-industrie. Voor de gratis editie hebben wij de rode draad aangehouden en laten wij u het potentieel zien dat in e-commerce en social media marketing en social media management schuilt. Creëer uw merkwereld, promoot en win merkfans! Met voorbeelden van bekende modebedrijven als Topshop, Renate Cash of de Otto Group. Wij beschrijven hoe sociale media en netwerken in hun basiskenmerken werken. Leer ook hoe je doelgroepen kunt inspireren en echte fans van ze kunt maken.
Sociale media één
Social Media Marketing Boek, Gratis Essentials voor uw bedrijf
Als digital natives en social media agency experts delen wij onze kennis graag gratis en vrijblijvend. Ons doel, zowel in het agentschap als op de blog, is dat u zelf verantwoordelijkheid neemt voor uw media! Waarom, is heel simpel, sociale media leven van persoonlijke emoties persoonlijke betrokkenheid van de actoren. Door zelf je sociale media te kennen, de basis te begrijpen en strategisch te organiseren, kom je authentieker over! Voor het publiek, voor geïnteresseerden en nieuwe doelgroepen ben je als merk, project of bedrijf eerlijker en dus betrouwbaarder voor de gebruikers. Dit aspect is zeer belangrijk in de sociale media, in de online media in het algemeen. Hierbij spelen vele aspecten een rol, zeer belangrijk is onder meer aanbevelingsmarketing via positieve commentaren, shares (gedeelde inhoud) of likes (“Vind ik leuk”-verklaring) enzovoort. Maar voor we een enorme berg taken en strategieën openen… willen we u op onze site een gratis inleiding geven in sociale netwerken en hun basisgroepsdynamiek. Daarom stellen wij u de belangrijkste hoofdstukken uit ons boek “Social Media Marketing” gratis ter beschikking. Lees hier meer over ons social media bureau.
Gratis Editie: 3 hoofdstukken voor Social Media Management
De gratis editie combineert de belangrijkste, algemene hoofdstukken: kort aangestipt, het begin van mode, de definitie ervan tot en met doelgericht social media management, over de kanalen heen. De rode draad wordt nog steeds bewaard en de leestijd is beperkt tot twee sympathieke uren – voor de open haard. Wij wensen u veel plezier en kijken uit naar uw meningen en recensies over “Social Media Marketing – Inspiratie voor Fashion Labels”.
Inhoud van het boek SMM
Social Media Marketing – Inspiratie voor modelabels is verkrijgbaar bij alle boekhandels! Op het internet is het boek ook te vinden als flexibele eBook versie voor iPad, Kindle & Co. Het boek “Social Media Marketing – Inspiratie voor modelabels” behandelt de basisoverwegingen van promotie en marketing in dynamische sociale netwerken. Naast voorbeelden van beste praktijken tonen diverse wetenschappelijke bevindingen aan hoe effectief socialemediabeheer kan zijn om van gebruikers merkfans te maken. Lees meer over het boek (op Amazon)…
- Sociale media marketing
- Kanaalontwikkeling (beheer van meerdere kanalen)
- Strategie en ontwikkeling van inhoud
- Bereik genereren en crisis PR
- 92 pagina’s, hardcover uitgave voor € 18,90
- 96 pagina’s, digitale editie voor € 8,90(Shop)
- Lees meer
Hardcover boek voor € 18,99:
E-Book direct hier, in onze winkel voor € 11,90 8,90