Instagram Marketing Nieuws

De laatste social media trends.

Social media-agentschap voor banken en financiën: strategie, marketing en bereik

Social media bureau voor banken en financiën – Als social media bureau en consultant is een van onze kerntaken performance, d.w.z. het genereren van succes en succesmodellen (bijvoorbeeld als het gaat om advertenties): financieringen, het openen van rekeningen, aandelenstortingen. Wij hebben reeds veel ervaring opgedaan met financiële dienstverleners, tot betalingsproviders aan toe, een breed scala […]

The Social Book – Social Media Marketing Basics voor Studenten + Managers

Vorige week is de tweede editie van The Social Book in de boekwinkels verschenen. The Social Book is onze kleine collectie over social media marketing en social media basics. Als u een carrière in marketing of management wilt beginnen, zijn de basiskennis en het begrip van groepsdynamiek maar ook van sociale contexten in verband met […]

Selfie: definitie, ideeën en tips voor mooie foto’s

Social Media en Selfie! Het toverwoord voor de nieuwe generatie. Hoe beter de camera’s op smartphones worden, hoe meer media er elke dag naar sociale netwerken wordt geüpload. Lunch? Selfie! Sport? Selfie! De zogenaamde selfie is een portret gemaakt met je eigen camera. Je houdt je smartphone met uitgestrekte hand voor je, schakelt naar de […]

Invloedrijke sleutelfiguren: KPI’s voor sociale mediacampagnes

Influencer marketing is voor veel mensen nog helemaal nieuw. Influencer komt van het Engelse woord (to) influence en betekent “beïnvloeden”. Mensen hebben altijd anderen beïnvloed, door aanbevelingen, door eenvoudig “het woord te verspreiden”, maar ook door kritiek. Influencer marketing is dan de gerichte meningsvorming binnen een brede gemeenschap van een blogger of een platform (zoals […]

Blogger, Influencer, Trendsetter – Hoe word je een succesvolle Influencer?

Influencer worden – Veel mensen hebben tegenwoordig de grote droom om succesvol te leven van bloggen, idealiter met een goed en succesvol influencerbureau achter zich. Dit betekent de kost verdienen door dagelijks verslag uit te brengen van het eigen leven en dat zo handig te verkopen via de sociale media dat men door het toenemende […]

Instagram Direct – privéberichten en chatbots

Met Instagram Direct hebben gebruikers al enkele jaren de mogelijkheid om niet alleen berichten te publiceren op Instagram, maar ook om berichten te sturen naar individuen of specifieke groepen, net als op de andere sociale netwerken. Accepteer en open directe berichten Elke gebruiker kan naar elke andere gebruiker schrijven. Wanneer een aanvraag binnenkomt, kunt u […]

Live Stories – Videomarketing op Facebook, Snapchat en Instagram

Live Stories zijn korte berichten, meestal kleine foto’s of video’s, met een maximale lengte van 15 seconden. Natuurlijk kunnen sommige live-verhalen wat langer zijn, maar de meeste zijn erg kort, 5 seconden. Live Stories worden gebruikt om het dagelijks leven te documenteren. Terwijl berichten op de tijdlijn erg voor de hand liggen en lang bewaard […]

Gesponsorde berichten: Betaalde reclame op Facebook, Instagram en YouTube

Gesponsorde berichten zijn populair bij veel bedrijven en ondernemingen. Gesponsorde berichten zijn er in principe in twee varianten. De basisvorm van de gesponsorde post verwijst naar bloggers die producten krijgen en die als tegenprestatie vermelden in hun social media posts. Dit is een win-win situatie voor beide partijen: de blogger krijgt gratis kleding, auto-onderdelen of […]