Facebook Nieuws
Nieuws van ons Facebook-agentschap over sociale advertenties voor e-commercebedrijven tot native ads.
Nieuws van ons Facebook-agentschap over sociale advertenties voor e-commercebedrijven tot native ads.
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
Interactiepercentage (engagement) – definitie en tips om het te verhogen
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, TikTok, Tipps & Hilfe, Wiki, Youtube/door LauraInteractiepercentage of gebruikersbetrokkenheid speelt vooral op twee gebieden een grote rol. In de eerste plaats bij de monitoring, d.w.z. het meten of evalueren van het succes van campagnes. Ten tweede is het interactiepercentage of engagement een doorslaggevende factor voor de prijsbepaling van influencers of hun sociale-mediakanalen. De berekening van de formule varieert, omdat natuurlijk bureaus […]
Crisismanagement – Positieve missieverklaring en tips voor crises in de sociale media
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Tipps & Hilfe, Wiki/door LauraJe zou hele boeken kunnen vullen over het onderwerp crisismanagement, en dat doe je ook! Crisisbeheer is net zo divers als producten, diensten en mensen. Van grote shitstorms tot negatieve recensies. Je moet voorbereid zijn op kritieke momenten in social media marketing. Maar de allerbeste tip, zoals altijd in het ondernemerschap, is het hoofd koel […]
Messenger Marketing 2.0: Mensen Direct Bereiken – Online Cursus
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Online Kurs/door Stephan CzajaMessenger Marketing 2.0 – Een eboek, geconcentreerde kennis. Geld verdienen met een boodschapper? Voor velen bestaat social media marketing alleen uit Facebook-advertenties. Zeer weinig mensen nemen een kijkje op Instagram advertenties, YouTube-advertenties of zelfs Messenger! Geld verdienen met een boodschapper? 3 online workshops met alle dia’s om onmiddellijk te downloaden 3-delige videoreeks met praktische voorbeelden […]
Gesponsorde berichten: Betaalde reclame op Facebook, Instagram en YouTube
in Facebook, Influencer, Instagram, Wiki, Youtube/door Stephan CzajaGesponsorde berichten zijn populair bij veel bedrijven en ondernemingen. Gesponsorde berichten zijn er in principe in twee varianten. De basisvorm van de gesponsorde post verwijst naar bloggers die producten krijgen en die als tegenprestatie vermelden in hun social media posts. Dit is een win-win situatie voor beide partijen: de blogger krijgt gratis kleding, auto-onderdelen of […]
De toekomst is privé: Facebook vernieuwt zich voor de toekomst – Privacy / Nieuws
in Facebook, News/door Stephan CzajaDe toekomst is privé. Met deze nieuwe slogan begon Facebook-baas Mark Zuckerberg vanochtend de ontwikkelaarsconferentie F8. Op de ontwikkelaarsconferentie presenteert de baas van het bedrijf de innovaties en toekomstige ontwikkelingen van de groep. Privacy op Facebook: F8 Ontwikkelaars Conferentie Het verhaal: Facebook is uitgegroeid van een idee uit een slaapzaal tot een van de wereldwijde […]
Geofilter: adverteren bij lokale en regionale doelgroepen op sociale media
in Facebook, Wiki/door Stephan CzajaGeofilters worden gebruikt voor het gericht verzenden van advertenties. In de Facebook Ads Manager heeft elke adverteerder de mogelijkheid om zijn advertenties naar een precieze doelgroep te sturen. Geofilters kunnen worden gebruikt om specifieke gebeurtenissen te creëren, wat betekent dat wij bijvoorbeeld kunnen aangeven dat alleen mensen uit het verzorgingsgebied van Berlijn, of nog preciezer […]
Geotagging, locatie en geotargeting
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Tipps & Hilfe, Wiki/door Stephan CzajaGeo-tagging en locatie-tracking zijn een belangrijke functie in sociale netwerken. Enerzijds voor gebruikers die graag aan anderen willen laten zien waar zij hun tijd doorbrengen en wat zij hebben beleefd. Anderzijds voor bedrijven en adverteerders die advertenties willen plaatsen op Facebook, Instagram en andere sociale netwerken. Zoals wij vorige week in het artikel Geofilter hebben […]
Turbo Toolbox: Sjabloonverzameling voor landingspagina’s, advertenties, webinars, enz. – Sjablonen Tip
in Ads, Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Marketing, Tipps & Hilfe/door Stephan CzajaDe Turbo Toolbox is een verzameling van sjablonen die na uitvoerige tests de hoogste conversieratio hebben behaald. Als u software zoals Klick Tipp gebruikt, zult u de Turbo Toolbox geweldig vinden. Want hier krijgt u direct voorgefabriceerde clickfunnel sjablonen, evenals voor e-mail campagnes, natuurlijk. Landing Pages, Facebook Ads en Webiniar – Sjabloon voor Marketeers Met […]