E-handel Nieuws

Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is, samen met sociale-mediamarketing, een centraal thema in de e-handel en in bedrijven van allerlei aard. Leer hier over verschillende aspecten, niet alleen sociale marketing zoals Pinterest of Instagram Shopping, maar ook Google Ads en Native Ads op afstand.

Nieuwe Google Search Console: instellen voor websites, winkels en WordPress

Nieuwe look voor Google Webmaster Tools, nu Google Search Console! De meest populaire software voor zoekmachineoptimalisatie van online exploitanten voor het gedetailleerd opvragen van impressies, kliks en rankings is van uiterlijk veranderd. Het ontwerp is moderner geworden, met compatibiliteit voor mobiele webweergave. We wilden een blik werpen op de belangrijkste wijzigingen en een overzicht geven […]

De ontwikkeling van sociale netwerken in Duitsland: geschiedenis en toekomst

Als social media-agentschap heb je het internet nodig zoals de lucht die je inademt. Wist je dat het internet heel dicht bij ons ontstaan is? Destijds was het een project in het CERN-onderzoekscentrum in Zwitserland. In principe is het heel eenvoudig: hyperlinks linken naar inhoud. Het systeem werd al snel gebruikt door het Amerikaanse leger […]

Monitoring: Waarom social media monitoring?

Monitoring van sociale media is belangrijk omdat er uiteindelijk altijd winst moet zijn. Social media-campagnes zijn nooit automatisch succesvol. Voorafgaande ervaring wordt altijd gecombineerd met live-ervaring, hoe reageert de doelgroep op het huidige moment? Op basis van deze basisinformatie ontwikkelt een social media bureau concepten om social media kanalen, advertenties en community management zo effectief […]

Permalink – Facebook, WordPress, SEO en voordelen

Social media permalinks zijn zeer belangrijk in de hele digitale wereld. Omdat URL’s kunnen veranderen als een artikel verandert. Als dit artikel eerder werd gedeeld op ons social media-kanaal, zal de link niet langer toegankelijk zijn na een URL-wijziging. Als mediabeheerder moet u er dus voor zorgen dat u alle links instelt als permalinks. Hoe […]

Content marketing – creatieve teksten met strategie eenvoudig uitgelegd

Content marketing, of SEO copywriting, houdt zich bezig met het gericht verspreiden van informatie door middel van een optimale voorbereiding van de inhoud. Hoe beter de inhoud verpakt is, of het nu in een korte bulletpointvorm is of in een complexe brochure, en ook op een website, hoe beter de conversie zal zijn. Zowel met […]

Content Management System – Waar staat CMS voor?

Waar staat CMS voor? De term Content Management System staat voor software die webgebaseerde gegevens beheert en deze binnen een pool beschikbaar stelt voor beheerders om gegevens te bewerken, te verwijderen of nieuwe gegevens te creëren. Tegelijkertijd bieden content management systemen de gebruiker toegang vanaf de voorkant, d.w.z. vanuit de webbrowser, voor bezoekers. Zij kunnen […]

Big Data – Algoritme en analyse van big data eenvoudig uitgelegd

Big Data verwijst naar de machinale verwerking van grote hoeveelheden gegevens. In sociale netwerken zoals YouTube, Instagram en Facebook, maar ook TikTok, LinkedIn en vele andere netwerken, speelt de verwerking van grote hoeveelheden gegevens de centrale rol. Niet alleen voor adverteerders, maar in het algemeen voor het algoritme van zoekmachines. Omdat zoekmachines de inhoud willen […]

WPBakery Page Builder werkt niet meer? WordPress 5.0 Update

Schokkend moment! De WPBakery paginabouwer werkt niet meer. Direct na de WordPress 5.0 update. Fout: Door de nieuwe Gutenberg editor, zie je alleen shortcodes in de editor in plaats van de gebruikelijke page builder. Gelukkig wordt de inhoud nog steeds netjes weergegeven in de frontend. Het bewerken van de inhoud is echter niet meer mogelijk. […]