Maak een proefrit in de nieuwe Toyota C-HR Hybrid, vandaag nog met Influencer!
Toyota presenteert de C-HR Hybrides in Düsseldorf! Als onderdeel van de roadshow met zes podia, door heel Duitsland. Felix Fassbender @felixfassbender, blogger uit Düsseldorf, mocht ook een ritje maken in de nieuwe C-HR Hybrid, zelfs voor een hele dag! Dat betekent veel testritten met fans en live verslagen. De C-HR Hybrid van de Japanse autofabrikant Toyota is een auto met een motorvermogen van 90 kW en 122 pk, die in 11 seconden van 0 naar 100 accelereert. Dit maakt hem milieuvriendelijk als een hybride, ondanks zijn vermogen. Toyota heeft in het kader van de roadshow voor het nieuwe model al verschillende evenementen in heel Duitsland georganiseerd. Jonge beïnvloeders uit de betreffende stad waren er altijd om te steunen. Meer over de C-HR Hybrid van Toyota.
[shortcode-variabelen slug=”social-analytics”]
Toyota C-HR Hybrid Event: meer actieradius voor één auto
Met 242.000 volgers is Felix Fassbender een van de grootste
Marketing voor het bereik van het evenement
Samen met Felix kozen we voor de Toyota C-HR Hybrid:
Totale indrukken (Instagram, Snapchat)
De 165k is verdeeld over één kanaal en totaal:
- 1 Post
- 10 Verhalen
- 1 Beïnvloeder
- 165k impressies bereikt op Instagram
- 14.3k hebben gereageerd (Vind ik leuk, Reageer)
C-HR Hybrid door Toyota
Influencer Marketing: uw sleutel tot organisch bereik
Meer over dit onderwerp is te vinden op de blog, met steeds nieuwe en interessante artikelen.
Meer best practices met bloggers en influencers van ons agentschap
We hebben de afgelopen maanden een aantal spannende campagnes en evenementen gehad. Om u een inzicht te geven in het werk van ons bureau met bloggers en influencers, volgen hier een paar best practices op het gebied van influencer marketing:
- Influencer / Blogger Evenement in München
Social Media Software voor Berlijn - Best Practice-campagnes / Blog
[shortcode-variabelen slug=”social-analytics”]