Opt-In / Double-Opt-In: Wat is het? Leads genereren voor e-mailmarketing

Je hoort de term opt-in vooral in de context van e-mailmarketing en e-mail funnels. Opt-in betekent dat een gebruiker zich inschrijft voor een e-maillijst. Typisch op een website of in een online winkel. In Europa is er ook de dubbele opt-in als verordening. Dit betekent dat gebruikers met een extra klik (eerste e-mail) moeten bevestigen […]

Cross-sell: verkoop bijkomende gelijkaardige producten – voorbeeld e-mail funnel

Cross-selling – Cross-selling is de verkoop van verwante of aanvullende producten of diensten op basis van de producten die de klant al heeft gekocht (of waar hij belangstelling voor heeft). Cross-sell: toepassing in marketing Cross-selling wordt op vele gebieden gebruikt om meer te verkopen. Zo kent u waarschijnlijk de “soortgelijke producten” in online winkels die […]

Up-sell: verkoop extra duurdere producten – voorbeeld e-mail funnel

Up-selling – Up-selling is het extra aanbieden van producten met een hogere waarde of diensten met een hogere waarde. Up-sell: toepassing in marketing Up-selling wordt vaak gebruikt om nog duurdere producten aan kopers te verkopen. Een typisch voorbeeld zou het hoge ticket voor een live-evenement zijn. Een gebruiker koopt e-coachingsproduct A voor 500 euro. Zou […]

1.000 dagen in het metaversum! Hoe voelt het aan? Ervaringen +Video Docu

We moesten deze video vandaag met jullie delen! 1.000 dagen in de Metaverse. Ryan Trahan (YouTuber) heeft zichzelf een doel gesteld: hij wil de Metaverse ervaren, en hij wil dat op lange termijn doen. De reis is waanzinnig interessant en laat zien wat er mogelijk is in de Metaverse. Rechtstreeks van de eerste bron. Metaverse […]

Leiden: Leadgeneratie voor e-maillijsten – snel uitgelegd

Lead – lead generatie is een marketing term, in onze context vooral in online marketing en e-mail marketing. Een zogenaamde lead is een gekwalificeerd (geverifieerd, gecontroleerd) contact met een potentiële klant die geïnteresseerd is in een merk of een product. Wat doe je met een aanwijzing? E-mail trechter Nadat een lead is gegenereerd, meestal via […]

Redenen: Waarom sociale media? Waarom marketing? + 7 eenvoudige voordelen

Social Media Reasons – Vraagt u zich af: Waarom sociale media? Waarom marketing? Wat zijn de redenen voor sociale media of sociale-mediamarketing in uw eigen bedrijf? Hier is het de moeite waard om te kijken naar de verschillende voordelen die sociale media met zich meebrengen, voor B2C-verkoopstijging, maar ook voor B2B-bedrijven. Waarom nu sociale media? […]

E-mail trechter voorbeelden: Geautomatiseerde e-mails voor doelgroepen – Automatisering

Geautomatiseerde e-mails – Een van de toverwoorden in online marketing is “automatisering”. Hoe meer processen worden geautomatiseerd, hoe minder werk er overblijft. Bovendien kunnen projecten gemakkelijker worden opgeschaald, u hebt immers minder mankracht nodig, ondanks de toename van het aantal klanten. Sommige gebieden en digitale producten of zelfs online coaching kunnen op deze manier zeer […]

Klantenbinding: Verminder merk, naamsbekendheid + winkelverlating (verkoop)

Klantenbinding vergroten – Hoe vergroot u de loyaliteit van uw eigen klanten zonder persoonlijk bij hen aan te kloppen of brieven te schrijven zoals in 1992? De meest efficiënte methode op dit moment is social media marketing, op 3 manieren of methoden. 1) Actief community management, d.w.z. nieuws, commentaar, etc. hierop 2) Adverteren in sociale […]

Social Media Ads: Het plaatsen van advertenties