Cashflow Ads 2.0: Facebook Ads stap voor stap – Online Cursus

Weet jij hoe Facebook Marketing 2019 werkt en, vooral, weet jij wat 95% van alle marketeers en bedrijven fout doet? Met Cashflow Ads 2.0 leer je hoe je winstgevende Facebook Ads maakt en hoe je succesvol Pay-Per-Click advertenties plaatst! Op deze manier kunt u uw eigen bedrijf opbouwen (onderwerp: geld verdienen op het internet) of […]

Facebook advertentieverkeer: 10x meer bereik – Online cursus

Facebook Online Cursus – Adverteren met Facebook Ads? Leer hoe je tien keer meer verkeer, leads en klanten per dag kunt krijgen met slechts een paar muisklikken met behulp van eenvoudige Facebook-advertenties in de online cursus Ad Traffic. Meer over ons Facebook-agentschap De online cursus in een oogopslag: Bereik je 10 keer meer verkeer in […]

Messenger Marketing 2.0: Mensen Direct Bereiken – Online Cursus

Messenger Marketing 2.0 – Een eboek, geconcentreerde kennis. Geld verdienen met een boodschapper? Voor velen bestaat social media marketing alleen uit Facebook-advertenties. Zeer weinig mensen nemen een kijkje op Instagram advertenties, YouTube-advertenties of zelfs Messenger! Geld verdienen met een boodschapper? 3 online workshops met alle dia’s om onmiddellijk te downloaden 3-delige videoreeks met praktische voorbeelden […]

GIF: Wat is een GIF? Geanimeerde afbeeldingen maken

GIF is een hybride van beeld en bewegend beeld. GIF’s zijn kleine animaties die zijn samengesteld uit verschillende foto’s en zo een video creëren, of gewoon verschillende scènes. Een bijzonder populaire vorm in de gemeenschappen is de meme. GIF’s worden vaak gebruikt om digitaal de aandacht op iets te vestigen. In plaats van eenvoudige statische […]

Sociale mediastrategie voor Facebook, YouTube, Instagram & Co. – Tips van het bureau

De filosofie van een onderneming, de waarden die van binnen naar buiten worden uitgedragen, mede om mensen te motiveren mee te doen, maken niet alleen deel uit van de personeelsstrategie maar ook van de marketing. De identiteit van ons bedrijf, de onderneming of onze producten is doorslaggevend voor het authentieke effect van ons merk. Authentiek, […]

Cursus Influencer Marketing: Bijscholing & Training voor Social Media Managers

“Influencer marketing zit in de lift!” – dat is wat er staat in de kop boven ons laatste interview. Vandaag geven we je 2 uur gratis know-how! Met Social Analytics maken we influencer marketing op Instagram mogelijk voor alle agentschappen, bedrijven, merken en online shops

Influencer Marketing #2: Blogger Relaties? Voor- en nadelen van de methode

Micro-, nano- en de “normale” beïnvloeders: kunnen zij echt in categorieën worden ondergebracht? We kijken kritisch naar de classificatie en categorisatie van influencers. Aan de hand van een eenvoudig voorbeeld laat ik zien hoe verschillend je bereik kunt categoriseren. Invloedrijke Marketing Online Cursus: Overzicht van de onderwerpen Definitie, ontwikkeling, Youtube, Facebook & Instagram Blogger relaties? […]

Influencer Marketing #3: Social Media Software Tools voor Post Planning en Volgers

Softwareondersteuning en socialemediahulpmiddelen zijn essentieel voor online marketeers. Zij helpen bij alledaagse taken, vooral die taken die veel tijd in beslag nemen en kunnen worden georganiseerd door slim vooruit te plannen. Of het nu gaat om het onderwerp inhoud, het zoeken naar influencers of zelfs de door zovelen genoemde bots. We nemen een kijkje naar […]

Influencer Marketing #4: KPI’s (key performance indicators), doelen en planning van de social media campagne

Het bedenken van het influencer concept voor onze komende campagne wordt nu echt de grootste brok! Het gaat om de grote vragen en de kleine vragen. Van de definitie van de doelgroep tot de behoeften van de klant en de verschillende doelstellingen en KPI’s die we uiteindelijk nodig hebben om het succes van onze campagne […]

Influencer Marketing #5: Kwaliteit en kwantiteit van bloggers en interactie

Hoe zou jij je influencer campagne beginnen? Wil je werken met een specifieke influencer of…? niet helemaal, je wilt bereik! Het eerste wat je dus moet doen is de doelgroep die je wilt identificeren. Wie willen we bereiken? Pas daarna denken we na over de middelen. Invloedrijke Marketing Online Cursus: Overzicht van de onderwerpen Definitie, […]