Social Media Marketing: Help
Hulp voor Pinterest, Instagram, Facebook, Youtube, TikTok. Tip! Kent u onze Social Media Podcast al?
Hulp voor Pinterest, Instagram, Facebook, Youtube, TikTok. Tip! Kent u onze Social Media Podcast al?
4.9 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
E-mail trechter voorbeelden: Geautomatiseerde e-mails voor doelgroepen – Automatisering
in Marketing, Tipps & Hilfe/door S_kinskiGeautomatiseerde e-mails – Een van de toverwoorden in online marketing is “automatisering”. Hoe meer processen worden geautomatiseerd, hoe minder werk er overblijft. Bovendien kunnen projecten gemakkelijker worden opgeschaald, u hebt immers minder mankracht nodig, ondanks de toename van het aantal klanten. Sommige gebieden en digitale producten of zelfs online coaching kunnen op deze manier zeer […]
Literatuur: 5 boekentips! Leer + optimaliseer social media marketing
in Online Kurs, Tipps & Hilfe/door S_kinskiLiteratuur over sociale media – Welke literatuur kunnen we aanbevelen op het gebied van sociale-mediamarketing? Natuurlijk zouden we nu honderden boeken kunnen voorstellen, vooral als we kijken naar de verschillende deelgebieden rond sociale netwerken (Facebook, YouTube, Instagram, TikTok, …) maar ook performance marketing voor betaald bereik, community care voor organisch bereik, tot strategieën in digitale […]
Klantenbinding: Verminder merk, naamsbekendheid + winkelverlating (verkoop)
in E-Commerce, Marketing, Tipps & Hilfe, Wiki/door S_kinskiKlantenbinding vergroten – Hoe vergroot u de loyaliteit van uw eigen klanten zonder persoonlijk bij hen aan te kloppen of brieven te schrijven zoals in 1992? De meest efficiënte methode op dit moment is social media marketing, op 3 manieren of methoden. 1) Actief community management, d.w.z. nieuws, commentaar, etc. hierop 2) Adverteren in sociale […]
YouTube Thumbnail nu met Popup! Thumbnail XL – Nieuw op YouTube
in Tipps & Hilfe, Youtube/door S_kinskiNieuws en veranderingen op YouTube zijn altijd interessant, voor ons als YouTube-bureau en voor degenen die een YouTube-kanaal beheren en voor degenen die reclame plaatsen op YouTube. Sinds vanmorgen is er een nieuwe functie, meer bepaald een kleine pop-up, bij het scrollen over thumbnails. Als je met de muis over een thumbnail scrollt, verdubbelt de […]
Zelf Facebook-advertenties maken! Slechts 3 stappen – Pixel, Bedrijfsmanager, Doelgroep, Advertenties
in Facebook, Geen onderdeel van een categorie, Tipps & Hilfe/door S_kinskiZelf Facebook Ads doen – Hoe kan ik Facebook Ads / Instagram Ads uitvoeren? Hoeveel kost Facebook-reclame? Het belangrijkste is de Facebook Pixel. Deze pixel verzamelt gegevens over doelgroepen, bezoekers en fans. Op basis van deze gegevens kunnen wij gerichte advertenties op Facebook plaatsen. De Facebook Pixel helpt u om uw sociale advertentiebudget optimaal in […]
Deactiveer WordPress Blok Widget! Hoe doe je het in 5 seconden + instructies
in Tipps & Hilfe, WordPress/door S_kinskiSchakel WordPress Blok Widget uit, zet het uit, wat dan ook, raak het kwijt! Wij zijn geen grote fans van de nieuwe WordPress UI veranderingen. Zelfs de Gutenberg editor was niet solala (hint: die zullen we zo meteen ook deactiveren). Velen in e-commerce gebruiken WordPress of de WooCommerce extensie en kunnen vandaag met precies hetzelfde […]
Mislukkeling! Wat betekent dat eigenlijk? + Crisiscommunicatie
in Tipps & Hilfe, Wiki/door S_kinskiFalen – Wat betekent falen eigenlijk? In social media marketing is een “fail” een moment, een medium of een inhoud die controverse veroorzaakt bij de doelgroep. Iets dat “niet werkt” of gênant is. Simpel vertaald: Fail = Mislukking Voorbeeld: De Beste Mislukkingen (Privé) Dus in een privé-context, staat het woord meestal voor iets grappigs / […]
Praktische voorbeelden / casestudy: Hoe belangrijk zijn referenties?
in Tipps & Hilfe, Wiki/door S_kinskiPraktijkvoorbeelden / case studies – Referenties zijn erg belangrijk bij het inschakelen van een social media bureau, omdat ze het “goede” werk van een bureau aantonen. Het vinden van goede bureaus betekent ook onderzoek Als een marketingbureau bijvoorbeeld al meer dan vijf jaar succesvol is en met tevreden klanten werkt, kunt u ervan uitgaan dat […]