404 (niet gevonden) – Maar, hoe zit het met…
Social Media
Social Ads
Marketing
Feedback
4.8 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
404 (niet gevonden) – Maar, hoe zit het met…
4.8 / 5.0
average of the last 12 months. Survey after consultation – online, by telephone or on site.
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Privacy Policy
Shitstorm – Definitie & Tips
in Geen onderdeel van een categorie/door CarenShitstorm – De term “shitstorm” komt uit het Engels, waar het een bredere betekenis heeft dan in het Duits. In het Duits betekent een shitstorm een vorm van publieke verontwaardiging. Een shitstorm is een fase waarin bedrijven, beroemdheden, verenigingen, particulieren of overheden in korte tijd worden bekritiseerd vanwege bepaalde uitspraken of acties op bijvoorbeeld sociale […]
Waardevolle inhoud creëren: meer dan alleen reclame – relevantie, begeleiding & kenmerken
in Geen onderdeel van een categorie/door CarenRelevante inhoud – Meer dan alleen reclame, wat betekent dat? Contentcreatie betekent het creëren van inhoud die is afgestemd op de doelgroep. Er wordt waardevolle inhoud gecreëerd die voor iedereen gratis toegankelijk is op het internet. Dit vergroot het bereik van het bedrijf en zijn producten, vergroot het aantal leads en wekt vertrouwen bij de […]
Het populairste sociale netwerk: gebruikers van 2004 tot nu! – Gebruikersaantallen wereldwijd
in Geen onderdeel van een categorie/door S_kinskiHet populairste sociale netwerk – Wat is het populairste sociale netwerk? De vraag is moeilijk te beantwoorden, omdat er altijd alleen maar momentopnamen zijn! De ontwikkeling van sociale netwerken is zeer dynamisch, vanaf het begin in 2004 tot vandaag in [jaar]! In deze time-lapse zie je de hele ontwikkeling van sociale netwerken met hun gebruikersaantallen. […]
Google Rating: Slechts 1 ster, 2 sterren? Worst case voor leads (nieuwe klanten) – aankoopbeslissing
in Geen onderdeel van een categorie/door S_kinskiGoogle Rating – 74-89% (afhankelijk van de leeftijdsgroep) van meer dan 2.200 ondervraagden zegt dat “beoordelingen aankoopbeslissingen beïnvloeden”. Ten minste 3 van de 4 mensen worden dus rechtstreeks beïnvloed door beoordelingen van anderen. Online recensies, de mening van anderen, zijn een uiterst krachtig hulpmiddel bij online marketing. Positieve recensies overtuigen potentiële klanten sneller dan om […]
Coaching: E-mail Funnel, Leads + Meer Klanten! Tips en strategieën voor coaches
in Geen onderdeel van een categorie/door S_kinskiCoaching verkopen in de e-mail funnel – Online coaching is meer in trek dan ooit. Virtueel leren, het zogenaamde “e-learning”, is een revolutie op de coachingsmarkt. Hoe kunt u nieuwe cliënten aantrekken voor coaching? In tijden van Google, YouTube, Facebook en Instagram is er maar één slim antwoord: e-mailmarketing of e-mailtrechters, in de volksmond ook […]
Content Creator: Marketing, strategie en voordelen
in Geen onderdeel van een categorie/door S_kinski