404 (niet gevonden) – Maar, hoe zit het met…

Google Rating: Slechts 1 ster, 2 sterren? Worst case voor leads (nieuwe klanten) – aankoopbeslissing

Google Rating – 74-89% (afhankelijk van de leeftijdsgroep) van meer dan 2.200 ondervraagden zegt dat “beoordelingen aankoopbeslissingen beïnvloeden”. Ten minste 3 van de 4 mensen worden dus rechtstreeks beïnvloed door beoordelingen van anderen. Online recensies, de mening van anderen, zijn een uiterst krachtig hulpmiddel bij online marketing. Positieve recensies overtuigen potentiële klanten sneller dan om […]

Coaching: E-mail Funnel, Leads + Meer Klanten! Tips en strategieën voor coaches

Coaching verkopen in de e-mail funnel – Online coaching is meer in trek dan ooit. Virtueel leren, het zogenaamde “e-learning”, is een revolutie op de coachingsmarkt. Hoe kunt u nieuwe cliënten aantrekken voor coaching? In tijden van Google, YouTube, Facebook en Instagram is er maar één slim antwoord: e-mailmarketing of e-mailtrechters, in de volksmond ook […]

Content Creator: Marketing, Strategie en Voordelen – Micro-, Nano-Influencer

Content Creator – Content creators worden steeds belangrijker in het marketingconcept van bedrijven. Het grote verschil met een influencer: 1) content creators hebben een kleiner bereik en 2) marketingconcepten met content creators gebruiken verschillende methoden, maar streven hetzelfde doel na: aandacht, bekendheid, en uiteindelijk betalende klanten. Wat is een content creator? Wat moet een maker […]

E-mail trechter / verkoop trechter: Meer leads, meer klanten, meer marketing!

E-mail trechter – Een verkoop trechter, of meer precies een e-mail marketing trechter, verhoogt de verkoop van bedrijven naar een geheel nieuw niveau. Kort uitgelegd: e-mail funnels zijn geoptimaliseerde sales funnels waarin leads (gekwalificeerd verkeer, bv. via social ads of Google Ads ) worden ingevoerd. Soms overtreft de verkoop zelfs de verwachtingen van onze klanten. […]

Content Creator / Influencer plus Performance Marketing: Bereik +438%

+438% meer prestatie voor “dezelfde” plaatsing? Ja. Combineer organische content met performance marketing elementen om niet alleen een deel van de community (volgers) te bereiken, maar vrijwel alle volgers, plus meer mensen met dezelfde doelgroepparameters (interesses, leeftijd, woonplaats, etc.). Lees hier meer over de voordelen van content creator posts plus performance marketing. Content Creator: Wat […]

Opt-In / Double-Opt-In: Wat is het? Leads genereren voor e-mailmarketing

Je hoort de term opt-in vooral in de context van e-mailmarketing en e-mail funnels. Opt-in betekent dat een gebruiker zich inschrijft voor een e-maillijst. Typisch op een website of in een online winkel. In Europa is er ook de dubbele opt-in als verordening. Dit betekent dat gebruikers met een extra klik (eerste e-mail) moeten bevestigen […]